  • Data: 2010-06-21 11:32:34
    Temat: Re: Serwer do backupu - co polecacie?
    Od: "kamil" <k...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Tomasz Chmielewski" <t...@n...wpkg.org> wrote in message
    news:888u4aF38eU1@mid.uni-berlin.de...

    > No widzisz, tak malo wiesz na pewne tematy, a sie wypowiadasz...

    Mam w sejfie jakies 300+ archiwalnych tasm. Prawie 10-letnie DDS-4, w
    zeszlym roku odczytalem bez problemow, prawidlowo przechowywane LTO beda
    nadawaly sie do odczytu nawet po 30 latach. W tej chwili wszystko jest
    backupowane przez IBMowski TSM podpiety do TS3310 z napedami LTO-4 z kopia
    w lokalnym sejfie i druga kilka kilometrow dalej, wiec powiedzmy ze wiem
    troche o temacie i pomysly budzetowego NASa na regale zeby nie zalalo uwazam
    za dosc zabawne..

    Pozdarwiam
    Kamil