  • 61. Data: 2014-10-05 21:42:43
    Temat: Re: Sens wymiany paska rozrządu
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-10-05 13:08, Użytkownik Trybun napisał:

    > Zastawa miała taki motor. Co prawda silnik trochę większy bo 1.1L ale
    > chyba się kwalifikuje..

    Sugerujesz że wątkotwórca ma w polówce ten silnik od zastawy ?
    Ja mimo wszystko poczekam na przykład litrowego silnika z
    tej "masy benzyniaków".

    Pozdrawiam

  • 62. Data: 2014-10-05 21:46:41
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Liczysz że dizel ?

    A ile miał zaworów na cylinder poldek 1.6l?
    Bo po urwaniu paska miałem pogięte popychacze...

  • 63. Data: 2014-10-05 21:48:10
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > I teraz musisz dbać o terminowe wymiany paska. :-)

    A ja mam łańcuszek, ha! :-)

  • 64. Data: 2014-10-05 21:49:58
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > A co z nim jest nie tak, że miałby iść na złom?

    Dlatego widzisz od Polaka kupić auto z 200k km to strach, bo
    od 5 lat pewnie żadna obsługa nie robiona, nawet oleju nie wymienia
    bo "przecież na złom"...
    A od Niemca kupujesz auto zadbane z 300k km i jeszcze potem 200k km robisz
    sam.

  • 65. Data: 2014-10-05 23:52:17
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-10-05 21:48, Użytkownik Pszemol napisał:

    > A ja mam łańcuszek, ha! :-)

    I liczysz że nie musisz wymieniać ?

    Pozdrawiam

  • 66. Data: 2014-10-05 23:53:51
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-10-05 21:46, Użytkownik Pszemol napisał:

    > A ile miał zaworów na cylinder poldek 1.6l?
    > Bo po urwaniu paska miałem pogięte popychacze...

    I wycieraczki też. I z tego samego powodu. :-)

    Pozdrawiam

  • 67. Data: 2014-10-05 23:54:40
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-10-05 21:49, Użytkownik Pszemol napisał:

> [...]
    > bo "przecież na złom"...
    > A od Niemca kupujesz auto zadbane z 300k km i jeszcze potem 200k km

    To ile aut kupiłeś od Niemca ?

    Pozdrawiam

  • 68. Data: 2014-10-06 09:46:24
    Od: depros <d...@g...com>

    W dniu 2014-10-05 21:42, RadoslawF pisze:

    > Sugerujesz że wątkotwórca ma w polówce ten silnik od zastawy ?
    > Ja mimo wszystko poczekam na przykład litrowego silnika z
    > tej "masy benzyniaków".
    >

    > Pozdrawiam

    Daj mu spokój! Ten Pan smar widział na półce w markecie.
    Pozdrawiam

  • 69. Data: 2014-10-06 10:03:28
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "Radek D" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Jest sobie taki pełnoletni VW Polo 6N 1.0 45KM. Na liczniku już 215000km -
    > czyli powoli już jedzie na złom. Za kilka tysięcy km czeka mnie wymiana
    > paska rozrządu i tak się zastanawiam czy ma to sens ?
    > Nawet najmniejszym kosztem to taka operacja to 15-20% wartości całego
    > samochodu, który i tak nie ma zbytnio szansy na przejechanie choćby połowy
    > okresu do następnej wymiany. Jak będzie wyglądała awaria tego paska ? Czy
    > po prostu silnik "stanie" doturlam się na pobocze i odholuję na złom ? Czy
    > wyleci mi w powietrze pół silnika razem z maską ?

    Jeśli to Twój silnik to jest kolizyjny:
    http://www.vwpoloklub.pl/forum/viewtopic.php?t=11636
    &p=94184

    Ja bym wymieniał pasek. Zaoszczędzisz 300 zł, a zepsujesz samochód za 3000.
    Jeśli pasek strzeli Ci podczas wyprzedzania TIR-a albo podczas skrętu w lewo
    na ruchliwym skrzyżowaniu to jeszcze wpakujesz się w niebezpieczną sytuację.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 70. Data: 2014-10-06 10:14:25
    Od: depros <d...@g...com>

    W dniu 2014-10-05 21:49, Pszemol pisze:
> [...]
    > bo "przecież na złom"...
    > A od Niemca kupujesz auto zadbane z 300k km i jeszcze potem 200k km

    Dalej jadą a przekroczyły 300 000

    http://www.mobile.de/pl/marka/vw/model/polo/vhc:car,
    cnt:de,pgn:1,pgs:10,srt:mileage,sro:desc,mke:vw,mdl:
    polo,frn:1993-01,frx:1999-12,ful:petrol,mln:150000/p
    g:vipcar/197563889.html

    http://www.mobile.de/pl/marka/vw/model/polo/vhc:car,
    cnt:de,pgn:1,pgs:10,srt:mileage,sro:desc,mke:vw,mdl:
    polo,frn:1993-01,frx:1999-12,ful:petrol,mln:150000/p
    g:vipcar/199926956.html
    430 000;]

    http://www.mobile.de/pl/marka/vw/model/polo/vhc:car,
    cnt:de,pgn:1,pgs:10,srt:mileage,sro:desc,mke:vw,mdl:
    polo,frn:1993-01,frx:1999-12,ful:petrol,mln:150000/p
    g:vipcar/198270784.html

    http://www.mobile.de/pl/marka/vw/model/polo/vhc:car,
    cnt:de,pgn:2,pgs:10,srt:mileage,sro:desc,mke:vw,mdl:
    polo,frn:1993-01,frx:1999-12,ful:petrol,mln:150000/p
    g:vipcar/199450082.html

    https://www.youtube.com/watch?v=95LWY0n26BE
    500 000 i dalej jedzie

    https://www.youtube.com/watch?v=LVvCk9BdYSY
    750 000 i dalej jedzie;]
    Najlepsze jest lista usterek. W Polsce już by były płacze ze 3 razy
    musiał zmieniać pompo wtryski bo tankował na stacji "Turbo" a olej
    zmieniał co 2 lata na niespełniający normy 505.01