-
61. Data: 2014-10-05 21:42:43
Temat: Re: Sens wymiany paska rozrządu
Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
Dnia 2014-10-05 13:08, Użytkownik Trybun napisał:
>>> Masa benzyniaków z 2-ma zaworami na cylinder jest kolizyjna.
>>>
>> To poproszę o przykład kolizyjnego z litrowym silnikiem.
>>
>>
>> Pozdrawiam
>
> Zastawa miała taki motor. Co prawda silnik trochę większy bo 1.1L ale
> chyba się kwalifikuje..
Sugerujesz że wątkotwórca ma w polówce ten silnik od zastawy ?
Ja mimo wszystko poczekam na przykład litrowego silnika z
tej "masy benzyniaków".
Pozdrawiam
-
62. Data: 2014-10-05 21:46:41
Temat: Re: Sens wymiany paska rozrządu
Od: "Pszemol" <P...@P...com>
Użytkownik "RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl> napisał w wiadomości
news:m0p3dv$gtf$1@node1.news.atman.pl...
> Dnia 2014-10-04 14:47, Użytkownik J.F. napisał:
>
>>>> Hmmm. Mam niezgorszą instrukcję naprawczą silnika ale nic nie znalazłem
>>>> (nawet przeszukując dokument pod kątem słów). Tyle że wiem że 2 zawory
>>>> na
>>>> garnek :)
>>>>
>>> Czyli układ bezkolizyjny.
>>
>> Tak glebokich wnioskow to bym nie wyciagal.
>
> Liczysz że dizel ?
A ile miał zaworów na cylinder poldek 1.6l?
Bo po urwaniu paska miałem pogięte popychacze...
-
63. Data: 2014-10-05 21:48:10
Temat: Re: Sens wymiany paska rozrządu
Od: "Pszemol" <P...@P...com>
Użytkownik "RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl> napisał w wiadomości
news:m0r4j9$l4l$2@node1.news.atman.pl...
> Dnia 2014-10-04 22:03, Użytkownik MadMan napisał:
>
>>>>> Ja bym sprawdził w instrukcji serwisowej lub jakimś opisie.
>>>>> W ostateczności policzył zawory, jak tylko dwa (na cylinder) to
>>>>> powinno być bezkolizyjne, jak cztery to to kolizyjne.
>>>>
>>>> Hmmm. Mam niezgorszą instrukcję naprawczą silnika ale nic nie znalazłem
>>>> (nawet przeszukując dokument pod kątem słów). Tyle że wiem że 2 zawory
>>>> na
>>>> garnek :)
>>>>
>>> Czyli układ bezkolizyjny.
>>
>> Ja mam 8v benzynę i kolizyjny. I co teraz? :)
>>
> I teraz musisz dbać o terminowe wymiany paska. :-)
A ja mam łańcuszek, ha! :-)
-
64. Data: 2014-10-05 21:49:58
Temat: Re: Sens wymiany paska rozrządu
Od: "Pszemol" <P...@P...com>
Użytkownik "cef" <c...@i...pl> napisał w wiadomości
news:542e2e0a$0$18073$65785112@news.neostrada.pl...
>W dniu 2014-10-02 o 23:04, Radek D pisze:
>> Jest sobie taki peĹnoletni VW Polo 6N 1.0 45KM. Na liczniku juĹź
>> 215000km - czyli powoli juĹź jedzie na zĹom.
>
> A co z nim jest nie tak, że miałby iść na złom?
Dlatego widzisz od Polaka kupić auto z 200k km to strach, bo
od 5 lat pewnie żadna obsługa nie robiona, nawet oleju nie wymienia
bo "przecież na złom"...
A od Niemca kupujesz auto zadbane z 300k km i jeszcze potem 200k km robisz
sam.
-
65. Data: 2014-10-05 23:52:17
Temat: Re: Sens wymiany paska rozrządu
Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
Dnia 2014-10-05 21:48, Użytkownik Pszemol napisał:
>>>>>> Ja bym sprawdził w instrukcji serwisowej lub jakimś opisie.
>>>>>> W ostateczności policzył zawory, jak tylko dwa (na cylinder) to
>>>>>> powinno być bezkolizyjne, jak cztery to to kolizyjne.
>>>>>
>>>>> Hmmm. Mam niezgorszą instrukcję naprawczą silnika ale nic nie
>>>>> znalazłem
>>>>> (nawet przeszukując dokument pod kątem słów). Tyle że wiem że 2
>>>>> zawory na
>>>>> garnek :)
>>>>>
>>>> Czyli układ bezkolizyjny.
>>>
>>> Ja mam 8v benzynę i kolizyjny. I co teraz? :)
>>>
>> I teraz musisz dbać o terminowe wymiany paska. :-)
>
> A ja mam łańcuszek, ha! :-)
I liczysz że nie musisz wymieniać ?
Pozdrawiam
-
66. Data: 2014-10-05 23:53:51
Temat: Re: Sens wymiany paska rozrządu
Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
Dnia 2014-10-05 21:46, Użytkownik Pszemol napisał:
>>>>> Hmmm. Mam niezgorszą instrukcję naprawczą silnika ale nic nie
>>>>> znalazłem
>>>>> (nawet przeszukując dokument pod kątem słów). Tyle że wiem że 2
>>>>> zawory na
>>>>> garnek :)
>>>>>
>>>> Czyli układ bezkolizyjny.
>>>
>>> Tak glebokich wnioskow to bym nie wyciagal.
>>
>> Liczysz że dizel ?
>
> A ile miał zaworów na cylinder poldek 1.6l?
> Bo po urwaniu paska miałem pogięte popychacze...
I wycieraczki też. I z tego samego powodu. :-)
Pozdrawiam
-
67. Data: 2014-10-05 23:54:40
Temat: Re: Sens wymiany paska rozrządu
Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
Dnia 2014-10-05 21:49, Użytkownik Pszemol napisał:
>>> Jest sobie taki peĹnoletni VW Polo 6N 1.0 45KM. Na liczniku juĹź
>>> 215000km - czyli powoli juĹź jedzie na zĹom.
>>
>> A co z nim jest nie tak, że miałby iść na złom?
>
> Dlatego widzisz od Polaka kupić auto z 200k km to strach, bo
> od 5 lat pewnie żadna obsługa nie robiona, nawet oleju nie wymienia
> bo "przecież na złom"...
> A od Niemca kupujesz auto zadbane z 300k km i jeszcze potem 200k km
> robisz sam.
To ile aut kupiłeś od Niemca ?
Pozdrawiam
-
68. Data: 2014-10-06 09:46:24
Temat: Re: Sens wymiany paska rozrządu
Od: depros <d...@g...com>
W dniu 2014-10-05 21:42, RadoslawF pisze:
> Dnia 2014-10-05 13:08, Użytkownik Trybun napisał:
>
>>>> Masa benzyniaków z 2-ma zaworami na cylinder jest kolizyjna.
>>>>
>>> To poproszę o przykład kolizyjnego z litrowym silnikiem.
>>>
>>>
>>> Pozdrawiam
>>
>> Zastawa miała taki motor. Co prawda silnik trochę większy bo 1.1L ale
>> chyba się kwalifikuje..
>
> Sugerujesz że wątkotwórca ma w polówce ten silnik od zastawy ?
> Ja mimo wszystko poczekam na przykład litrowego silnika z
> tej "masy benzyniaków".
>
>
> Pozdrawiam
Daj mu spokój! Ten Pan smar widział na półce w markecie.
Pozdrawiam
-
69. Data: 2014-10-06 10:03:28
Temat: Re: Sens wymiany paska rozrządu
Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>
Użytkownik "Radek D" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:542dbdee$0$12624$65785112@news.neostrada.pl...
> Jest sobie taki pełnoletni VW Polo 6N 1.0 45KM. Na liczniku już 215000km -
> czyli powoli już jedzie na złom. Za kilka tysięcy km czeka mnie wymiana
> paska rozrządu i tak się zastanawiam czy ma to sens ?
> Nawet najmniejszym kosztem to taka operacja to 15-20% wartości całego
> samochodu, który i tak nie ma zbytnio szansy na przejechanie choćby połowy
> okresu do następnej wymiany. Jak będzie wyglądała awaria tego paska ? Czy
> po prostu silnik "stanie" doturlam się na pobocze i odholuję na złom ? Czy
> wyleci mi w powietrze pół silnika razem z maską ?
>
Jeśli to Twój silnik to jest kolizyjny:
http://www.vwpoloklub.pl/forum/viewtopic.php?t=11636
&p=94184
Ja bym wymieniał pasek. Zaoszczędzisz 300 zł, a zepsujesz samochód za 3000.
Jeśli pasek strzeli Ci podczas wyprzedzania TIR-a albo podczas skrętu w lewo
na ruchliwym skrzyżowaniu to jeszcze wpakujesz się w niebezpieczną sytuację.
--
Pozdrawiam,
yabba
-
70. Data: 2014-10-06 10:14:25
Temat: Re: Sens wymiany paska rozrządu
Od: depros <d...@g...com>
W dniu 2014-10-05 21:49, Pszemol pisze:
> Użytkownik "cef" <c...@i...pl> napisał w wiadomości
> news:542e2e0a$0$18073$65785112@news.neostrada.pl...
>> W dniu 2014-10-02 o 23:04, Radek D pisze:
>>> Jest sobie taki peĹnoletni VW Polo 6N 1.0 45KM. Na liczniku juĹź
>>> 215000km - czyli powoli juĹź jedzie na zĹom.
>>
>> A co z nim jest nie tak, że miałby iść na złom?
>
> Dlatego widzisz od Polaka kupić auto z 200k km to strach, bo
> od 5 lat pewnie żadna obsługa nie robiona, nawet oleju nie wymienia
> bo "przecież na złom"...
> A od Niemca kupujesz auto zadbane z 300k km i jeszcze potem 200k km
> robisz sam.
Dalej jadą a przekroczyły 300 000
http://www.mobile.de/pl/marka/vw/model/polo/vhc:car,
cnt:de,pgn:1,pgs:10,srt:mileage,sro:desc,mke:vw,mdl:
polo,frn:1993-01,frx:1999-12,ful:petrol,mln:150000/p
g:vipcar/197563889.html
http://www.mobile.de/pl/marka/vw/model/polo/vhc:car,
cnt:de,pgn:1,pgs:10,srt:mileage,sro:desc,mke:vw,mdl:
polo,frn:1993-01,frx:1999-12,ful:petrol,mln:150000/p
g:vipcar/199926956.html
430 000;]
http://www.mobile.de/pl/marka/vw/model/polo/vhc:car,
cnt:de,pgn:1,pgs:10,srt:mileage,sro:desc,mke:vw,mdl:
polo,frn:1993-01,frx:1999-12,ful:petrol,mln:150000/p
g:vipcar/198270784.html
http://www.mobile.de/pl/marka/vw/model/polo/vhc:car,
cnt:de,pgn:2,pgs:10,srt:mileage,sro:desc,mke:vw,mdl:
polo,frn:1993-01,frx:1999-12,ful:petrol,mln:150000/p
g:vipcar/199450082.html
https://www.youtube.com/watch?v=95LWY0n26BE
500 000 i dalej jedzie
https://www.youtube.com/watch?v=LVvCk9BdYSY
750 000 i dalej jedzie;]
Najlepsze jest lista usterek. W Polsce już by były płacze ze 3 razy
musiał zmieniać pompo wtryski bo tankował na stacji "Turbo" a olej
zmieniał co 2 lata na niespełniający normy 505.01