  • 1. Data: 2014-10-03 17:10:59
    Temat: przestawiacz samochodu uniewinniony
    Od: masti <g...@t...hell>

    Brawo rozsądny sąd.
    Człowiek, który na prośbę policjanta przestawił samochód a potem został
    oskarżony o prowadzenie po pijaku został uniewinniony

    <http://lublin.gazeta.pl/lublin/1,35640,16747242,Cof
    nal_samochod_o_3_metry_po_pijaku__Sad_go_uniewinnil.
    html>
    "Nocna jazda Stanisława K. nie była żadnym zagrożeniem, odbywała się pod
    kontrolą policjanta"

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 2. Data: 2014-10-03 20:09:04
    Temat: Re: przestawiacz samochodu uniewinniony
    Od: <3...@5...200904.invalid> (Tom N)

    masti w

    > Brawo rozsądny sąd.
    > Człowiek, który na prośbę policjanta przestawił samochód a potem został
    > oskarżony o prowadzenie po pijaku został uniewinniony

    To Twój komentarz, czy wklejka jak to lubi robić mkarwan...?

> [...]
    html>
    > "Nocna jazda Stanisława K. nie była żadnym zagrożeniem, odbywała się pod

    Link do piano, a w cytacie ani słowa o uniewinnieniu.

    Z to tu (bez piano) piszą o umorzeniu:

    <http://www.kurierlubelski.pl/artykul/3596011,mieszk
    aniec-swidnika-cofal-auto-po-pijaku-bo-posluchal-sie
    -policji-sad-jest-niewinny-zdjecia,id,t.html>
    "Ostatecznie sąd uchylił poprzedni wyrok i umorzył postępowanie"

    Już nie raz pokazałeś, że nie rozróżniasz pojęć...

    --
    'Tom N'

  • 3. Data: 2014-10-03 20:32:51
    Od: Alf/red/ <f...@u...waw.pl>

    On 03/10/14 20:09, (Tom N) wrote:

    > Link do piano, a w cytacie ani słowa o uniewinnieniu.

    No, może jakieś by się znalazło? Jedno? Co?

    --
    Alf/red/

  • 4. Data: 2014-10-03 20:38:20
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-10-03 17:10, masti wrote:

    > Brawo rozsądny sąd.
    > Człowiek, który na prośbę policjanta przestawił samochód a potem został
    > oskarżony o prowadzenie po pijaku został uniewinniony

    A policjant i prokurator zostali ukarani premią za efektywność.
    Prokuratura nawet dwukrotnie - niezawisły sąd dwukrotnie przychylił się
    ich wnioskom:P

    Shrek.

  • 5. Data: 2014-10-03 20:44:05
    Od: <5...@4...204405.invalid> (Tom N)

    Alf/red/ w

    > No, może jakieś by się znalazło? Jedno? Co?

    Tak, tu:
    <http://lublin.gazeta.pl/lublin/1,35640,16747242,alf
    _red_nie_wie_o_co_chodzi.html>

    --
    'Tom N'

  • 6. Data: 2014-10-03 21:47:09
    Od: masti <g...@t...hell>

    3...@5...200904.invalid wrote:

    > Już nie raz pokazałeś, że nie rozróżniasz pojęć...

    za to Ty pokazujesz, ze nie umiesz ani czytać ani pisać.

  • 7. Data: 2014-10-04 11:21:35
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 3 Oct 2014 15:10:59 +0000 (UTC), masti napisał(a):
> [...]
    html>
    > "Nocna jazda Stanisława K. nie była żadnym zagrożeniem, odbywała się pod

    Sad ? Dziwne troche ... bardzo szybko, czy dla pijakow nadal tryb
    przyspieszony istnieje ?

    Czy moze ktos wystapil o umorzenie przed sprawa ?

    J.

  • 8. Data: 2014-10-04 11:31:44
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    et...

> [...]
    > przyspieszony istnieje ?
    >
    > Czy moze ktos wystapil o umorzenie przed sprawa ?

    To już apelacja była, apelacje idą szybciej.

  • 9. Data: 2014-10-04 12:09:21
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 4 Oct 2014 11:31:44 +0200, Cavallino napisał(a):
    nal_samochod_o_3_metry_po_pijaku__Sad_go_uniewinnil.
    html>

    > To już apelacja była, apelacje idą szybciej.

    A fakt, zapomnialem ze poprzednio pisano o wyroku.

    Czyli co - policja jest za, prokurator jest za, sad jest za, a w
    apelacji prokurator jest przeciw ? :-)

    J.

  • 10. Data: 2014-10-04 12:55:33
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    .net...
> [...]
    >
    > A fakt, zapomnialem ze poprzednio pisano o wyroku.
    >
    > Czyli co - policja jest za, prokurator jest za, sad jest za, a w

    Zmienili na normalniejszego pod wpływem internetu.
    Siła w nas, ale tego nie wykorzystujemy.