eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody › Sens wymiany paska rozrządu
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 99

  • 51. Data: 2014-10-05 11:04:54
    Temat: Re: Sens wymiany paska rozrządu
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-10-04 17:46, dddddddd pisze:
    > W dniu 2014-10-03 13:36, Trybun pisze:
    >
    >>
    >> Spokojnie możesz jeździć dalej bez wymiany. Bo niby co znaczy to że za
    >> kilka tysięcy km czeka Cię wymiana? Pwewnie sie sugerujesz tym
    >> dmuchaniem na zimne - czyli coś w stylu 60 tys przebiegu bądź 5 lat?
    >> Markowy pasek jeżeli nie ma jakichś wycieków powinien spokojnie
    >> wytrzymać dwukrotne, a nawet trzykrotne wartosci tego co podaje
    >> producent auta.
    >
    > ściągałem ostatnio kolegę spod Brna - markowy pasek wytrzymał 4lata i
    > 35.000km.... (wymieniany za jego kadencji razem z rolkami)
    > Nie wytrzymał powrotu z Czarnogóry.
    >

    Przyczyn tej awarii może być dużo. I wcale niekoniecznie winę ponosi
    czas czy przebieg.


  • 52. Data: 2014-10-05 11:05:16
    Temat: Re: Sens wymiany paska rozrządu
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-10-04 13:47, PiteR pisze:
    > na ** p.m.s ** Trybun pisze tak:
    >
    >> No ale co Cię tak rozbawiło, deklaracja że babka nie wpompuje w
    >> rozpadającego się grata 300zł bo to kasa wyrzucona w błoto?
    > To jakie podejście mają teraz dzieci Androida. Nie wydam 300zł na
    > dupowóż, który jak wygląda tak wygląda ale chroni mnie przed deszczem,
    > zimnem i zawiezie mnie do celu za to pójde i łupnę nową szmatę w
    > galerii za 100zł albo smarkfona za 1000zł na raty.
    >
    > A w ogole to niech szybciej już budują te tranwaje bo ja nie chcę
    > samochodu, nie chcę prawa jazdy i nie che płacić za OC :)
    >

    No cóż, może i kierowcą jesteś dobrym, ale ekonomista z ciebie żaden..
    Pozostaje tylko mieć nadzieję że w domu kasą rządzi żona bądź ktoś inny
    z domowników niż Ty... ;-)


  • 53. Data: 2014-10-05 11:55:59
    Temat: Re: Sens wymiany paska rozrządu
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-10-04 22:03, Użytkownik MadMan napisał:

    >>>> Ja bym sprawdził w instrukcji serwisowej lub jakimś opisie.
    >>>> W ostateczności policzył zawory, jak tylko dwa (na cylinder) to
    >>>> powinno być bezkolizyjne, jak cztery to to kolizyjne.
    >>>
    >>> Hmmm. Mam niezgorszą instrukcję naprawczą silnika ale nic nie znalazłem
    >>> (nawet przeszukując dokument pod kątem słów). Tyle że wiem że 2 zawory na
    >>> garnek :)
    >>>
    >> Czyli układ bezkolizyjny.
    >
    > Ja mam 8v benzynę i kolizyjny. I co teraz? :)
    >
    I teraz musisz dbać o terminowe wymiany paska. :-)


    Pozdrawiam


  • 54. Data: 2014-10-05 11:57:19
    Temat: Re: Sens wymiany paska rozrządu
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-10-04 18:06, Użytkownik Marcin "Kenickie" Mydlak napisał:

    >>>>> Hmmm. Mam niezgorszą instrukcję naprawczą silnika ale nic nie
    >>>>> znalazłem
    >>>>> (nawet przeszukując dokument pod kątem słów). Tyle że wiem że 2
    >>>>> zawory na
    >>>>> garnek :)
    >>>>>
    >>>> Czyli układ bezkolizyjny.
    >>>
    >>> Tak glebokich wnioskow to bym nie wyciagal.
    >>
    >> Liczysz że dizel ?
    >>
    >
    > Masa benzyniaków z 2-ma zaworami na cylinder jest kolizyjna.
    >
    To poproszę o przykład kolizyjnego z litrowym silnikiem.


    Pozdrawiam


  • 55. Data: 2014-10-05 13:08:20
    Temat: Re: Sens wymiany paska rozrządu
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-10-05 11:57, RadoslawF pisze:
    >
    >> Masa benzyniaków z 2-ma zaworami na cylinder jest kolizyjna.
    >>
    > To poproszę o przykład kolizyjnego z litrowym silnikiem.
    >
    >
    > Pozdrawiam

    Zastawa miała taki motor. Co prawda silnik trochę większy bo 1.1L ale
    chyba się kwalifikuje..


  • 56. Data: 2014-10-05 14:21:55
    Temat: Re: Sens wymiany paska rozrządu
    Od: depros <d...@g...com>

    W dniu 2014-10-05 13:08, Trybun pisze:
    > W dniu 2014-10-05 11:57, RadoslawF pisze:
    >>
    >>> Masa benzyniaków z 2-ma zaworami na cylinder jest kolizyjna.
    >>>
    >> To poproszę o przykład kolizyjnego z litrowym silnikiem.
    >>
    >>
    >> Pozdrawiam
    >
    > Zastawa miała taki motor. Co prawda silnik trochę większy bo 1.1L ale
    > chyba się kwalifikuje..

    Do którego roku to produkowali i ile konsumowało to paliwa?!


  • 57. Data: 2014-10-05 18:30:30
    Temat: Re: Sens wymiany paska rozrządu
    Od: Dariusz K. Ładziak <d...@n...pl>

    Trybun pisze:
    > W dniu 2014-10-05 11:57, RadoslawF pisze:
    >>
    >>> Masa benzyniaków z 2-ma zaworami na cylinder jest kolizyjna.
    >>>
    >> To poproszę o przykład kolizyjnego z litrowym silnikiem.
    >>
    >>
    >> Pozdrawiam
    >
    > Zastawa miała taki motor. Co prawda silnik trochę większy bo 1.1L ale
    > chyba się kwalifikuje..

    Znaczy - Fiat 508...

    --
    Darek


  • 58. Data: 2014-10-05 19:00:28
    Temat: Re: Sens wymiany paska rozrządu
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-10-05 14:21, depros pisze:
    > W dniu 2014-10-05 13:08, Trybun pisze:
    >> W dniu 2014-10-05 11:57, RadoslawF pisze:
    >>>
    >>>> Masa benzyniaków z 2-ma zaworami na cylinder jest kolizyjna.
    >>>>
    >>> To poproszę o przykład kolizyjnego z litrowym silnikiem.
    >>>
    >>>
    >>> Pozdrawiam
    >>
    >> Zastawa miała taki motor. Co prawda silnik trochę większy bo 1.1L ale
    >> chyba się kwalifikuje..
    >
    > Do którego roku to produkowali i ile konsumowało to paliwa?!

    Nie mam pojęcia kiedy zakończono produkcję. A średnie zużycie paliwa to
    jakieś 7,5 litra/100km. I to nie jest żadne "to" a autko znacznie
    wdzięczniejsze w użytkowaniu niż np. Polski Fiat 125 czy Polonez.


  • 59. Data: 2014-10-05 19:02:00
    Temat: Re: Sens wymiany paska rozrządu
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-10-05 18:30, Dariusz K. Ładziak pisze:
    > Trybun pisze:
    >> W dniu 2014-10-05 11:57, RadoslawF pisze:
    >>>
    >>>> Masa benzyniaków z 2-ma zaworami na cylinder jest kolizyjna.
    >>>>
    >>> To poproszę o przykład kolizyjnego z litrowym silnikiem.
    >>>
    >>>
    >>> Pozdrawiam
    >>
    >> Zastawa miała taki motor. Co prawda silnik trochę większy bo 1.1L ale
    >> chyba się kwalifikuje..
    >
    > Znaczy - Fiat 508...
    >

    Fiat 128. W którymś tam roku zwycięzca w konkursie "Auto Roku".


  • 60. Data: 2014-10-05 19:04:03
    Temat: Re: Sens wymiany paska rozrządu
    Od: k...@g...com

    W dniu niedziela, 5 października 2014 11:57:19 UTC+2 użytkownik RadoslawF napisał:
    > Dnia 2014-10-04 18:06, Użytkownik Marcin "Kenickie" Mydlak napisał:
    >
    >
    >
    > >>>>> Hmmm. Mam niezgorszą instrukcję naprawczą silnika ale nic nie
    >
    > >>>>> znalazłem
    >
    > >>>>> (nawet przeszukując dokument pod kątem słów). Tyle że wiem że 2
    >
    > >>>>> zawory na
    >
    > >>>>> garnek :)
    >
    > >>>>>
    >
    > >>>> Czyli układ bezkolizyjny.
    >
    > >>>
    >
    > >>> Tak glebokich wnioskow to bym nie wyciagal.
    >
    > >>
    >
    > >> Liczysz że dizel ?
    >
    > >>
    >
    > >
    >
    > > Masa benzyniaków z 2-ma zaworami na cylinder jest kolizyjna.
    >
    > >
    >
    > To poproszę o przykład kolizyjnego z litrowym silnikiem.
    >
    >
    >
    >
    >
    > Pozdrawiam

    Problem z kolizyjnością pojawił się jak producenci przenieśli wałek rozrządu do
    głowicy. Jak był w bloku to gięły się laski popychaczy. Naprawa prosta i tania.

strony : 1 ... 5 . [ 6 ] . 7 ... 10


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: