-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!.POSTED!not-for-mail
From: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Sens wymiany paska rozrządu
Date: Sun, 12 Oct 2014 11:54:41 +0200
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 22
Message-ID: <m1dj51$47s$2@node1.news.atman.pl>
References: <542dbdee$0$12624$65785112@news.neostrada.pl>
<m0kfmk$le1$1@node1.news.atman.pl>
<lvuhcbsqck57$.o1s07cwlkdea$.dlg@40tude.net>
<m0m7kr$fi5$1@node1.news.atman.pl>
<buwkb57vkwkh$.gq9crzehxkxs.dlg@40tude.net>
<m0op7o$5di$3@node1.news.atman.pl>
<so1jqt2bx98m$.g7ng5evmbn0g.dlg@40tude.net>
<m0p3dv$gtf$1@node1.news.atman.pl> <m0p72v$a11$1@mx1.internetia.pl>
<m0r4lo$l4l$3@node1.news.atman.pl>
<54312670$0$12624$65785112@news.neostrada.pl>
<54317227$0$3169$65785112@news.neostrada.pl>
<54317988$0$12632$65785112@news.neostrada.pl>
<5432f029$0$3161$65785112@news.neostrada.pl>
<54344683$0$3174$65785112@news.neostrada.pl>
<m11m8i$2n8$1@node2.news.atman.pl>
<54368d6a$0$12636$65785112@news.neostrada.pl>
<m16drr$m46$1@node1.news.atman.pl>
<543a3232$0$25459$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: ip-46-21-210-209.nette.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node1.news.atman.pl 1413107681 4348 46.21.210.209 (12 Oct 2014 09:54:41 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Sun, 12 Oct 2014 09:54:41 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:24.0) Gecko/20100101
Thunderbird/24.6.0
In-Reply-To: <543a3232$0$25459$65785112@news.neostrada.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2546734
[ ukryj nagłówki ]Dnia 2014-10-12 09:48, Użytkownik Trybun napisał:
>>>> Czterocylindrowy, dolnozaworowy, 995cm3 o mocy 24KMz,stopień
>>>> sprężania 6,3, chłodzony płynem.
>>>> Ale pierwsze słyszę aby tam był układ kolizyjny zaworów.
>>>>
>>>> "Polski Fiat 508" oznacza że był to Fiat 508 składany w
>>>> Polsce z udziałem pewnej liczby komponentów wyprodukowanych
>>>> u nas.
>>>>
>>> Czyli w żadnym parametrze nawet w przybliżeniu nie przypomina tego z
>>> Zastavy/FIATa128... no poza tym że również był chłodzony płynem.
>>
>> Nie ja w dyskusji o silnikach litrowych podawałem jako przykład
>> mające większą pojemność. :-)
>>
> Ale Dariusz twierdzi że to ten sam silnik...
Nie takie niedorzeczności ludzie w usenecie wypisują.
Pozdrawiam
Najnowsze wątki z tej grupy
- a Ty jak się zachowasz w godzinie próby?
- Tak wiem.... To oczywiste ale jak oni dzisiaj dziadują na materiale
- Echhhhhh. Marzy mi się SWAP Audi A2 z 1.8 T ;-)
- Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- spalinki
- Odśnieżanie samochodu(1)
- wpadłem kołem w dziurę nocusz zdarza się
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
- Czy chodzenie jest ekologiczne?
- skurwiałe miasto
- e-paper
- Ściemniacze na parkingach
- kilka pytań o klimę
Najnowsze wątki
- 2025-03-03 a Ty jak się zachowasz w godzinie próby?
- 2025-03-03 nie naprawiam więcej telewizorów
- 2025-03-03 Białystok => Gen AI Engineer <=
- 2025-03-03 Poznań => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-03-03 Olsztyn => Sales Specialist <=
- 2025-03-03 Gdy ministrowie sa golodupcami
- 2025-03-03 Pruszków => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-03-03 Białystok => System Architect (Java background) <=
- 2025-03-03 Białystok => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-03-03 China-Kraków => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2025-03-03 China-Kraków => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2025-03-03 Warszawa => Data Engineer (Tech Lead) <=
- 2025-03-03 Gliwice => Ekspert IT (obszar systemów sieciowych) <=
- 2025-03-03 Gliwice => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2025-03-03 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=