  • 21. Data: 2012-02-27 18:58:33
    Temat: Re: Sens używania karty muzycznej na PCI
    Od: Tom01 <n...@p...mastiff.popraw.kolejnosc>

    W dniu 22.02.2012 14:16, Michal Lukasik pisze:
    > Ale w przypadku użycia Foobara chcąc posłuchać muzyki musisz włączyć TV
    > przynajmniej na czas ustawienia playlisty, albo w przypadku jakiegokolwiek
    > w nią ingerowania. Co gdy nie mam TV?

    Nie potrzeba TV ani żadnego innego ekranu. Do Foobara są wtyczki
    zdalnego sterowania. Na pewno jest na na Iphone i Ipada, kompatybilna z
    iTunes czyli zarządzanie całą biblioteką. Kwestie techniczne dostępu do
    komputerka załatwia konsola zdalna.

    > Mój "mały" ;D, to AFAIK najtańszy z wyjściem cyfrowym (podawałem link)
    > i nie ma z tym żadnych problemów - ma 24-bitowy DAC więc nie wiem czemu
    > miałby mieć z tym problem.

    No to i mnie nie zadziałało. Zapodałem "gęstego" flaca i cisza.

    --
    Tomasz Jurgielewicz
    Masz problem z kolorem? Wal śmiało!

  • 22. Data: 2012-02-27 19:02:30
    Od: Tom01 <n...@p...mastiff.popraw.kolejnosc>

    W dniu 22.02.2012 22:50, BartekK pisze:
    > Zdecydowanie NIE.

    Dlaczego nie? Są pececiki wielkosci dłoni i mniejsze. Terminale i inne
    nettopy są niewiele większe. Koszt najtanszych ok 100 zł.

    > to ma być rozwiązanie
    > samobieżne, proste, włączane przyciskiem na pilocie albo obudowie, takie
    > bym mógł w kuchni żonie postawić

    Mówiłem o przewagach w kontekście wysokiej jakości muzyki. Jeśli ktoś
    potrzebuje byle jakiego grajka to rzecz jasna nie ja po co się bawić w
    peceta Foobary itp.

  • 23. Data: 2012-02-27 19:04:34
    Od: Tom01 <n...@p...mastiff.popraw.kolejnosc>

    W dniu 22.02.2012 23:12, BartekK pisze:
    > Teoretycznie są dobre softowo projekty na PC - typu xbmc

    To jest kombajn typu mediacenter. Do samej muzyki przerost formy,
    skomplikowane sterowanie, duże wymagania od komputera.

  • 24. Data: 2012-02-27 19:57:46
    Od: BartekK <s...@N...org>

    W dniu 2012-02-27 20:02, Tom01 pisze:

    > Dlaczego nie? Są pececiki wielkosci dłoni i mniejsze. Terminale i inne
    > nettopy są niewiele większe. Koszt najtanszych ok 100 zł.
    Ok, ale jak rozwiązesz prosto i ładnie wybór plików muzycznych z
    bibloteki lokalnej, albo radia internetowego?
    Budowanie zestawu typu nettop+wyświetlacz mały (LCD graficzny na USB,
    lub wręcz VGA 5-7") + dorabianie sterowania pilotem + dorabianie softu
    do odtwarzania ... jest do zrobienia, ale po co tworzyć coś, co może
    robić jedno proste małe urządzonko z gotowym ładnym i user-friendly
    interfejsem, który jest funkcjonalny do tego do czego jest stworzony, i
    nic ponad to.
    Tak samo jak do odtworzenia dvd - można kupić odtwarzacz dvd-divx manta
    itp za 90zl - i obsłuży to każdy, nawet emeryt który widział kiedyś
    magnetowid, albo możesz stawiać HTPC albo nettopa z dvd-na-usb i
    instalować playery i kodeki itd...

    > Mówiłem o przewagach w kontekście wysokiej jakości muzyki. Jeśli ktoś
    > potrzebuje byle jakiego grajka to rzecz jasna nie ja po co się bawić w
    > peceta Foobary itp.
    Głośniki i tak podłączam przeważnie po spdif optycznym/elektrycznym
    (logitech g-5500) więc jakość zbytnio mnie nie wzrusza, przetwarzanie
    C/A i tak odbywa się w głośnikach.

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 25. Data: 2012-02-28 00:34:12
    Od: Tom01 <n...@p...mastiff.popraw.kolejnosc>

    W dniu 27.02.2012 20:57, BartekK pisze:
> [...]
    > robić jedno proste małe urządzonko z gotowym ładnym i user-friendly
    > interfejsem, który jest funkcjonalny do tego do czego jest stworzony, i

    Chyba niedokładnie Pan czytał mój post. Na pececiku stawiamy Foobara +
    wtyczka zdalnego sterowania. Reszta obsługi jest ze smartphone'a.
    Łącznie z głośnością. Wtyczka Foobara udaje bibliotekę iTunes. Robi to
    bardzo ładnie, płynnie, obsługa jest bajecznie prosta. Nie ma żadnego
    porównania z pilotem Squeezeboxa.

    > Głośniki i tak podłączam przeważnie po spdif optycznym/elektrycznym
    > (logitech g-5500) więc jakość zbytnio mnie nie wzrusza, przetwarzanie
    > C/A i tak odbywa się w głośnikach.

    He, he... ale ja mówiłem o NAPRAWDĘ wysokiej jakości muzyce. Sieciowe
    grajki i komputerowe głośniki nawet najlepsze, to nadal jest masówka.
    Jak pisałem, jeśli takie coś komuś wystarcza, nie ma sensu komplikować
    sobie życia. Jeśli jednak nie, opisany przeze mnie sposób to najprostsza
    i najtańsza możliwość zapewnienia jakości.

  • 26. Data: 2012-02-28 00:38:24
    Od: Tom01 <n...@p...mastiff.popraw.kolejnosc>

    W dniu 28.02.2012 01:34, Tom01 pisze:
> [...]
    > Łącznie z głośnością. Wtyczka Foobara udaje bibliotekę iTunes. Robi to
    > bardzo ładnie, płynnie, obsługa jest bajecznie prosta. Nie ma żadnego

    Aha, a radio internetowe rozwiązujemy przez instalacje samego iTunes.
    Jeśli oba programy ustawimy w autostarcie, smartphone wówczas ma do
    dyspozycji dwie biblioteki. Wystarczy wybrać druga bibliotekę i jest
    radio. Oczywiście iTunes może robić za odtwarzacz wielofunkcyjny, ale
    Foobar obsługuje więcej formatów i generalnie jako specjalizowany player
    muzyczny oferuje większe możliwości i lepszą jakość.

  • 27. Data: 2012-02-28 10:01:14
    Od: Michal Lukasik <m...@t...pl>

    Dnia 27.2.2012, Tom01 napisał(a):

    > No to i mnie nie zadziałało. Zapodałem "gęstego" flaca i cisza.

    SOA#1 ;D
    Rzuć linkiem do czegoś co u Ciebie nie działa. Przed chwilą na szybko
    sprawdziłem przykłady z WWW LINN (16/44.1, 24/96) i działa każdy.
    --
    _____ __________________________
    \` Y (__) __\` | | | '/ http://polish.spampoison.com/

  • 28. Data: 2012-02-28 10:08:23
    Od: Michal Lukasik <m...@t...pl>

    Dnia 28.2.2012, Tom01 napisał(a):

> [...]
    > Łącznie z głośnością. Wtyczka Foobara udaje bibliotekę iTunes. Robi to
    > bardzo ładnie, płynnie, obsługa jest bajecznie prosta. Nie ma żadnego

    A są tacy co używają tego pilota? ;D
    Jak pisałem wcześniej taniej i wygodniej użyć aplikacji na iPhone/iPad czy
    Android, albo po prostu robić to przez WWW.
    --
    _____ __________________________
    \` Y (__) __\` | | | '/ http://giveawayoftheday.com/

  • 29. Data: 2012-02-28 10:43:01
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 28/02/2012 00:34, Tom01 wrote:

> [...]
    > Łącznie z głośnością. Wtyczka Foobara udaje bibliotekę iTunes. Robi to
    > bardzo ładnie, płynnie, obsługa jest bajecznie prosta. Nie ma żadnego

    Czyli zamiast pudełka z pilotem proponujesz peceta i iphone. Świetne!

> [...]
    > sobie życia. Jeśli jednak nie, opisany przeze mnie sposób to najprostsza
    > i najtańsza możliwość zapewnienia jakości.

    Jakość w kuchni, żeby żona mogła posłuchać radia przy zmywaniu? Nie
    wyciągaj armaty na muchę.

    Zresztą kilka lat temu na forum audio.pl bodajże opisywano wyniki
    eksperymentu. Kilku zadeklarowanych audiofilów słyszących różnice między
    kablami zasilającymi dało się namówić na podwójnie ślepy test mp3.
    Większość nie słyszała różnicy między 128kbit, a SACD z którego te pliki
    powstały.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 30. Data: 2012-02-28 13:53:41
    Od: Tom01 <n...@p...mastiff.popraw.kolejnosc>

    W dniu 28.02.2012 11:01, Michal Lukasik pisze:
    > Rzuć linkiem do czegoś co u Ciebie nie działa.

    Nie rzucę bo m.in. z tego powodu nie kupiłem Squeezeboxa. Urządzenie
    fajne w swojej funkcjonalności, ale do Foobara i jego elastyczności
    raczej nie ma co porównywać.