  • 31. Data: 2016-03-17 11:11:03
    Temat: Re: Sekundnikow nie bedzie
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > z homologacją, gwarancją i takimi tam pierdołami?

    Jaka chcesz homologacje na cos nielegalnego (w/g najszybszego ministra)?
    Co do gwarancji, to nie ma najmniejszego problemu. Jak ja cos robie, to
    daje dozywotnia i jeszcze sie nie zdarzyło, zebym musial poprawiac cos
    po sobie. Hellou, to jest prosty licznik zliczajacy w dol o dokladnosci
    pewnie +/- 0.5s (bo i po co wiecej) zapewne z generatorem na 2
    tranzystorach. W wersji de lux mozna PWMem regulowac jasnosc, zeby w
    nocy nie oslepialo.
    Mowimy o DODATKOWYM urzadzeniu, ktorego nawet awaria nie ma zadnego
    wplywu na bezpieczenstwo. Tak jak znak informacyjny, ze Radio Maryja
    jest na ilestam MHz FM.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 32. Data: 2016-03-17 11:13:33
    Temat: Re: Sekundnikow nie bedzie, a co z kawą ?
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > A częstujesz tą kawą tych co za tobą stoją ?

    To juz wiem dlaczego te c'py tak wolno ruszaja spod swiatel - nie tylko
    re parzy kawe;-)

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 33. Data: 2016-03-17 16:07:07
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 16 Mar 2016 15:24:36 -0000 (UTC), masti <g...@t...hell> wrote:
    > naprawdę potrzebujesz sekundnika by wiedzieć jak masz się
    zachowywać na
    > drodze? A odliczania do nadjeżdżającej karetki też potrzebujesz?

    Przecież one są głównie po to by zgasić silnik, dla tych co nie mają
    start-stop

    --
    Marek

  • 34. Data: 2016-03-17 18:26:32
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Kolonet"

    ==========
    > Parzę kawę by wywróżyć z fusów kiedy się światło zmieni.

    A częstujesz tą kawą tych co za tobą stoją ?
    ---
    Tak, .. i sobie razem wróżymy :-)

  • 35. Data: 2016-03-17 18:41:32
    Od: masti <g...@t...hell>

    r...@k...pl wrote:

    > Wy w ogóle widzieliście te sekundniki czy dopiero od ministra dowiedzieliście,
    > że coś takiego istnieje?
    >
    > Zresztą wystarczy spojrzeć na wyniki sondy:

    a to ich wygląd wziąłeś z sondy?

    > http://www.gazetawroclawska.pl/motofakty/a/koniec-se
    kundnikow-na-skrzyzowaniach-ministerstwo-sa-nielegal
    ne,9737435/#sondaPodglad

    > Czy sekundniki powinny pozostać na wrocławskich skrzyżowaniach?
    > - Tak, to świetne ułatwienie dla kierowców - 99% głosów
    > - Nie, to tylko utrudnia jazdę samochodem - 1% głosów

    Czy chcesz być piękny, młody, zdrowy i bogaty?
    - Tak - 99%
    - Nie - 1%

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 36. Data: 2016-03-17 18:42:37
    Od: masti <g...@t...hell>

    r...@k...pl wrote:

    > Oczywiście. Widzę, że jest "10s do zielonego" to jadę tak, aby przejechać bez
    > zatrzymywania.
    > Tak samo jak widzę z 200m, że mam "5s do czerwonego" to sobie wrzucam na luz.

    a zauważyłeś, że jest coś takiego jak swiatło żółte? czy jeszcze ten
    wynalazek do niektórych rejonów nie dotarł?

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 37. Data: 2016-03-17 18:43:22
    Od: masti <g...@t...hell>

    ww wrote:

    > A ty zawsze 100% czasu poświęcasz na obserwowanie ruchu ?

    tak. zdecydowanie zwieksza szanse przeżycia.

    patrz światło czerwone+żółte

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 38. Data: 2016-03-17 18:44:38
    Od: masti <g...@t...hell>

    Pawel "O'Pajak" wrote:

> [...]
    > pewnie +/- 0.5s (bo i po co wiecej) zapewne z generatorem na 2
    > tranzystorach. W wersji de lux mozna PWMem regulowac jasnosc, zeby w

    podaj cenę. całego urządzenia z montażem w obudowie do prac na zewnatrz.

    > Mowimy o DODATKOWYM urzadzeniu, ktorego nawet awaria nie ma zadnego
    > wplywu na bezpieczenstwo. Tak jak znak informacyjny, ze Radio Maryja
    > jest na ilestam MHz FM.

    dyskutanci tutaj twierdzą, że ma bo oni bez tego nie potrafia jeździć

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 39. Data: 2016-03-17 18:54:51
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 17.03.2016 18:43, masti wrote:

    > tak. zdecydowanie zwieksza szanse przeżycia.

    Pierdolisz:)

    A na laski przechodzące przed maską nie zerkasz? Toś pedał:P

    A jakby ci drugi pałac kultury wybududowali to byś zauważył? No to
    kłamiesz - bo skoro w 100% lampisz się na drogę, to którym procentem byś
    to dostrzegł.

    A radia nie dotykasz, a klimy?

    Ogólnie ja się w samochodzie na światłach golę i nie widzę w tym nic
    strasznego. No ale mi już dwa razy w dupę wjechali jak stałem na
    czerwonym - widać za mało się na drogę patrzyłem;)

    > patrz światło czerwone+żółte

    Idealnie to na czerwonym plus żółtym to powinno się już ruszać.

    Tak czy inaczej - zwykle na lewoskrętach bezkolizyjnych wygląda to tak,
    że zielone - trzy sekundy nic, przez następne 10 sekund z 5, na zółtym 5
    i na wczesnym czerwonym 4.

    Shrek

  • 40. Data: 2016-03-17 18:59:02
    Od: masti <g...@t...hell>

    Shrek wrote:

    > Tak czy inaczej - zwykle na lewoskrętach bezkolizyjnych wygląda to tak,
    > że zielone - trzy sekundy nic, przez następne 10 sekund z 5, na zółtym 5
    > i na wczesnym czerwonym 4.

    i myślisz, że jak nie patrzą na światła to będą patrzeć na odliczanie?

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?