    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Sekundnikow nie bedzie
    Date: Thu, 17 Mar 2016 18:54:51 +0100

    On 17.03.2016 18:43, masti wrote:

    > tak. zdecydowanie zwieksza szanse przeżycia.

    Pierdolisz:)

    A na laski przechodzące przed maską nie zerkasz? Toś pedał:P

    A jakby ci drugi pałac kultury wybududowali to byś zauważył? No to
    kłamiesz - bo skoro w 100% lampisz się na drogę, to którym procentem byś
    to dostrzegł.

    A radia nie dotykasz, a klimy?

    Ogólnie ja się w samochodzie na światłach golę i nie widzę w tym nic
    strasznego. No ale mi już dwa razy w dupę wjechali jak stałem na
    czerwonym - widać za mało się na drogę patrzyłem;)

    > patrz światło czerwone+żółte

    Idealnie to na czerwonym plus żółtym to powinno się już ruszać.

    Tak czy inaczej - zwykle na lewoskrętach bezkolizyjnych wygląda to tak,
    że zielone - trzy sekundy nic, przez następne 10 sekund z 5, na zółtym 5
    i na wczesnym czerwonym 4.

    Shrek