  • 41. Data: 2016-03-17 18:59:55
    Temat: Re: Sekundnikow nie bedzie
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 17.03.2016 18:41, masti wrote:

    > Czy chcesz być piękny, młody, zdrowy i bogaty?
    > - Tak - 99%
    > - Nie - 1%

    bez demagogii. Liczniki są przydatne i tyle. Bez nich też da się żyć,
    ale po co dorabiać teorię że łatwiej?

    Shrek.

  • 42. Data: 2016-03-17 20:01:12
    Od: masti <g...@t...hell>

    Shrek wrote:

    > bez demagogii. Liczniki są przydatne i tyle. Bez nich też da się żyć,
    > ale po co dorabiać teorię że łatwiej?

    a gdzie mówię, że łatwiej? Mówię tylko, że są zbędnym gadżetem

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 43. Data: 2016-03-17 21:35:51
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 17.03.2016 18:59, masti wrote:

    > i myślisz, że jak nie patrzą na światła to będą patrzeć na odliczanie?

    Tak myślę. Jak będzie napisane 20 sekund, to znaczy, że można na 15
    sekund zająć się szukaniem ulubionej piosenki, oglądaniem okoliczności
    przyrody, czy rzuceniem oka na nawigację. I wiadomo, ze na piętnaście
    sekun, a potem trzeba się tradycyjnie lampić w światła.

    Shrek.

  • 44. Data: 2016-03-17 21:40:07
    Od: masti <g...@t...hell>

    Shrek wrote:

> [...]
    > przyrody, czy rzuceniem oka na nawigację. I wiadomo, ze na piętnaście
    > sekun, a potem trzeba się tradycyjnie lampić w światła.

    bo przecież kazdy wie ile to jest 5, 9 czy 13 sekund.
    pomijam już to, że na skrzyżowaniach przez które jeżdżę często to wiem
    kiedy zmienią się światła zanim się zmienią. a na tych gdzie jeżdżę
    rzadko zupełnie mi to nie jest potrzebne

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 45. Data: 2016-03-17 21:41:12
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 17.03.2016 20:01, masti wrote:

    > a gdzie mówię, że łatwiej? Mówię tylko, że są zbędnym gadżetem

    Tak jak automatyczna klima? Dla jednych zbedna, dla drugich konieczna,
    dla większości przydatna. A już napewno nie powoduje niebezpieczeństwa:P

    Shrek.

  • 46. Data: 2016-03-18 01:57:34
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > podaj cenę. całego urządzenia z montażem w obudowie do prac na zewnatrz.

    A ile szt. i na kiedy chcesz zamowic?

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 47. Data: 2016-03-18 06:30:50
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 17.03.2016 21:40, masti wrote:

> [...]
    > kiedy zmienią się światła zanim się zmienią. a na tych gdzie jeżdżę
    > rzadko zupełnie mi to nie jest potrzebne

    Czyli zakładasz, że nie każdy wie ile to 5 sekund (kurwa, czy my
    jesteśmy jakimś narodem debili???) ale każdy wie, kiedy się zmienią światła?

    Shrek

  • 48. Data: 2016-03-18 07:36:57
    Temat: Re: Sekundniki ... zamówienie.
    Od: "Bolkowik" <b...@d...com>

    Użytkownik "Pawel "O'Pajak"" <o...@g...pl> napisał w wiadomości

    > A ile szt. i na kiedy chcesz zamowic?
    >
    > Pawel Chorzempa

    Dwie sztuki na wczoraj, z zamontowaniem i uruchomieniem
    na skrzyżowaniu w pobliżu mojego miejsca zamieszkania w Pcimiu Dolnym.
    Do tego gwarancja na 10 lat.

  • 49. Data: 2016-03-18 10:26:34
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 17 Mar 2016 17:42:37 -0000 (UTC), w <nceqad$1kn$1@dont-email.me>, masti
    <g...@t...hell> napisał(-a):

    > a zauważyłeś, że jest coś takiego jak swiatło żółte? czy jeszcze ten
    > wynalazek do niektórych rejonów nie dotarł?

    I w jaki sposób te żółte na 100-200 przed skrzyżowaniem mówi mi, że zdążę i
    gdzie takie cudowne żółte mogę poobserwować? Najwyraźniej taki wynalazek
    jeszcze do nas nie dotarł.

  • 50. Data: 2016-03-18 10:27:22

    Thu, 17 Mar 2016 17:41:32 -0000 (UTC), w <nceq8c$1c0$1@dont-email.me>, masti
    <g...@t...hell> napisał(-a):

    > a to ich wygląd wziąłeś z sondy?

    Ponawiam -- masz w mieście w ogóle takie sekundniki?