eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodySejm klepnal motocykle 125 cm3Re: Sejm klepnal motocykle 125 cm3
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin2!goblin.stu.neva.ru!feeder1.cambriumusenet.nl!feed.tweaknews.nl
    !209.197.12.246.MISMATCH!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.ne
    ostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neo
    strada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Mon, 30 Jun 2014 20:42:31 +0200
    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.3; WOW64; rv:24.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/24.6.0
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Sejm klepnal motocykle 125 cm3
    References: <e8uov9qfa56e$.1ddumzc7notba$.dlg@40tude.net>
    <53ade646$0$2230$65785112@news.neostrada.pl>
    <lokt3e$vgm$1@node2.news.atman.pl>
    <53aeaad8$0$2247$65785112@news.neostrada.pl>
    <zsj1ktk0gcdq.1op2dnh3z2npq$.dlg@40tude.net>
    <53aec2cf$0$2378$65785112@news.neostrada.pl>
    <53aeeb06$0$2377$65785112@news.neostrada.pl>
    <lond6m$gpq$1@node2.news.atman.pl>
    <9drvrmrsyx75$.glvjclf227ph$.dlg@40tude.net>
    <lop0qe$3pv$1@node2.news.atman.pl>
    <53b06097$0$2368$65785112@news.neostrada.pl>
    <loppnh$tje$1@node2.news.atman.pl> <lopuaa$36v$1@node2.news.atman.pl>
    <ryqhtn67wni3$.1lhbf4ybq1mx.dlg@40tude.net>
    <lor6sd$8es$1@node2.news.atman.pl>
    <53b12f1e$0$2374$65785112@news.neostrada.pl>
    In-Reply-To: <53b12f1e$0$2374$65785112@news.neostrada.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 26
    Message-ID: <53b1af9b$0$2363$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.25.61.177
    X-Trace: 1404153763 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 2363 83.25.61.177:59903
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2537176
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2014-06-30 11:34, J.F. pisze:
    > Jak przyczepa juz z boku, i zaczniemy hamowac ... to zacznie samochod
    > wypychac w rozne strony ...

    Hamować (zwolnić) należało po prostu wtedy jak przyczepą zaczęło bujać
    na boki.
    Potem jak już przyczepa zaczęła chodzić na boki to też by nie
    przeszkodziło - na pewno by zmniejszyło siłę bujającą.

    Każdy taki zestaw w zależności od stanu i konstrukcji przyczepy i tego
    co się wiezie ma jakąś swoją prędkość przy której zaczyna się bujać na
    lewo i prawo.
    Ta prędkość jest w miarę stała i po prostu należy jechać wolniej.

    A że niestety w małej, lawecie w kiepskim stanie, załadowanej ciężkim
    autem to będzie np. 70km/h no to niestety - trzeba jechać wolniej.

    A tu widać że gość na ekspresówce pewnie kombinował pojechać szybciej
    powyżej prędkości bujania, no to zrobił sobie... most Tacoma :)

    > Tak czy inaczej - opanowania tego na kursie nie ucza :-)

    A kto wie... Może i w programie jest że jak buja, to trzeba zwolnić?



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: