eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodySejm klepnal motocykle 125 cm3 › Re: Sejm klepnal motocykle 125 cm3
  • Data: 2014-06-30 20:42:31
    Temat: Re: Sejm klepnal motocykle 125 cm3
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2014-06-30 11:34, J.F. pisze:
    > Jak przyczepa juz z boku, i zaczniemy hamowac ... to zacznie samochod
    > wypychac w rozne strony ...

    Hamować (zwolnić) należało po prostu wtedy jak przyczepą zaczęło bujać
    na boki.
    Potem jak już przyczepa zaczęła chodzić na boki to też by nie
    przeszkodziło - na pewno by zmniejszyło siłę bujającą.

    Każdy taki zestaw w zależności od stanu i konstrukcji przyczepy i tego
    co się wiezie ma jakąś swoją prędkość przy której zaczyna się bujać na
    lewo i prawo.
    Ta prędkość jest w miarę stała i po prostu należy jechać wolniej.

    A że niestety w małej, lawecie w kiepskim stanie, załadowanej ciężkim
    autem to będzie np. 70km/h no to niestety - trzeba jechać wolniej.

    A tu widać że gość na ekspresówce pewnie kombinował pojechać szybciej
    powyżej prędkości bujania, no to zrobił sobie... most Tacoma :)

    > Tak czy inaczej - opanowania tego na kursie nie ucza :-)

    A kto wie... Może i w programie jest że jak buja, to trzeba zwolnić?



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: