  • 1. Data: 2010-10-14 10:59:38
    Temat: Seicento - wezyki elestyczne do hamulca
    Od: majer <a...@n...ma>

    Witam
    Ostatnio przy wymianie klockow hamulcowych zauwazylem ze mam popekane
    wezyki elestyczne od przewodow hamulcowych. Pekniecia sa raczej wynikiem
    naginania ich niz "sparcienia" poniewaz aby wlozyc imbus przy wymianie
    klockow to trzeba mocno te wezyki odgiac. Przyjrzalem sie tym pekniecia
    i zauwazylem ze w srodku wezyka gumowego jest metalowy oplot - czy guma
    na wezyku chroni tylko oplot czy jej stan ma tez wplyw na szczelnosc?

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2010-10-14 11:11:23
    Temat: Re: Seicento - wezyki elestyczne do hamulca
    Od: "Zencher" <z...@w...pl>

    Sprzedaj auto i kup cos co jest na czasie a nie czymasz chistorię

  • 3. Data: 2010-10-14 11:17:12
    Od: Gabriel 'wilk' <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl>

    Użytkownik Zencher napisał:
    > Sprzedaj auto i kup cos co jest na czasie a nie czymasz chistorię
    A Ty kup sobie kropelki na rozluznienie i dobry, duzy slownik ort. j. polskiego :-)
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 4. Data: 2010-10-14 11:18:53
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-10-14 11:17, Gabriel 'wilk' pisze:
    > A Ty kup sobie kropelki na rozluznienie i dobry, duzy slownik ort. j.
    > polskiego :-)

    Lepiej po prostu wagarowicza do szkoły odprowadzić. Nawet kosztem
    połamania mu rąk. ;)

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 5. Data: 2010-10-14 11:37:21
    Od: Gabriel 'wilk' <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl>

    Użytkownik Marcin "Kenickie" Mydlak napisał:

    > Lepiej po prostu wagarowicza do szkoły odprowadzić. Nawet kosztem
    > połamania mu rąk. ;)
    Jaki tam wagarowicz :-)
    Teraz to sa normalni i zdolni mlodzi ludzie chodzacy do bezstresowych szkol w ktorych
    niczego sie
    nie ucza bo maja papiery od znajomego lekarza o dysleksji, dysortografi, dysgrafi,
    dyskalkuli itp.
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 6. Data: 2010-10-14 11:43:55
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    W dniu 2010-10-14 10:59, majer pisze:
> [...]
    > i zauwazylem ze w srodku wezyka gumowego jest metalowy oplot - czy guma
    > na wezyku chroni tylko oplot czy jej stan ma tez wplyw na szczelnosc?

    Imbus? Moze powiedz jka ty to robisz? Klocki zmienialem wiele razy i do
    odkrecenia zacisku nie trzeba imbusa. A juz tym bardziej nic naginac

    MarcinJM
    gg: 978510, marcinjm()op.pl

  • 7. Data: 2010-10-14 11:50:14
    Od: majer <a...@n...ma>

    > Imbus? Moze powiedz jka ty to robisz? Klocki zmienialem wiele razy i do
    > odkrecenia zacisku nie trzeba imbusa. A juz tym bardziej nic naginac

    Wykrecam jedna srube imbusowa - sciagam cala "obudowe" z klockami z
    tarczy, wyjmuje stare klocki, wkladam nowe, zakladam, dokrecam srube i
    gotowe. W jaki inny sposob to robisz?

  • 8. Data: 2010-10-14 11:54:11
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

> [...]
    > szkol w ktorych niczego sie nie ucza bo maja papiery od znajomego lekarza
    > o dysleksji, dysortografi, dysgrafi, dyskalkuli itp.

    Czyli ogólnie papiery na dyskwalifikację :-)
    Ale z drugiej strony skoro TV na okrągło ostatnio pokazuje że wystarczy
    zielskiem handlować żeby najlepsi pracownicy koło ciebie skakali to po co
    się uczyć?

  • 9. Data: 2010-10-14 12:04:50
    Od: " e^x/dx" <d...@g...pl>

    Wymień. Nigdy nie wiadomo, zwłaszcza w fiatach.
    Jak mi takie coś pękło w Uno, to przestały działać
    hamulce a pedał położył się na podłodze.
    Od tego czasu włoskie produkty przemysłu motoryzacyjnego
    są u mnie przegrane na starcie.

    Pozdrawiam,
    e^x/dx

  • 10. Data: 2010-10-14 12:09:59
    Od: Rychu <r...@a...pl>

    W dniu 2010-10-14 11:37, Gabriel 'wilk' pisze:
> [...]
    > szkol w ktorych niczego sie nie ucza bo maja papiery od znajomego
    > lekarza o dysleksji, dysortografi, dysgrafi, dyskalkuli itp.

    Wcale nie muszą być młodzi i wcale nie muszą mieć papierów.
    Popatrz sobie po ogłoszeniach allegro, albo ogólnie.

    Ja ostatnio na zleceniu naprawy miałem napisane
    "przeglond układu chamulcowego"
    "wymiana flitru powietrza"
    "zmiana rozrzondu"
    ...i to pisał koleś podchodzący pod 40-tkę pracujący
    wiele lat w branży. Spytałem się właściciela serwisu
    czy mu to nie przeszkadza i pokazałem to zlecenie. Zaśmiał
    się tylko trochę, ale nie wiem czy wiedział o co mi chodzi. :)

    Rychu
    W-wa | Panda VAN'05
    oznakowana KR637** :)