  • 21. Data: 2017-02-27 11:43:10
    Temat: Re: Seicento vs A8 ciąg dalszy
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "re" napisał w wiadomości grup
    Użytkownik "J.F."
    >Ale wiesz - w zasadzie odczytu powinien dokonac jakis biegly sadowy.
    >---
    >I myślisz, że ci biegli to tak we wszystkim są biegli ?

    Absolutnie nie mysle, ale jakze to tak - pozwolic mataczyc blizej
    nieokreslonemu pracownikowi ASO ?

    Czy w ogole ekspertyze u niego zamowic ? :-)

    J.

  • 22. Data: 2017-02-27 15:50:43
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Sun, 26 Feb 2017 00:35:13 -0800 (PST)
    p...@g...com wrote:

    > Mam taką koncepcje ze nie dadzą rady zmodyfikować tych danych i trzeba będzie
    rozbić kolejne A8 tym razem przy prędkości 50 km/h ;-)

    Takie pitu pitu, nawet jak "nie dadzą rady odczytać" to mają jeszcze dwie w
    pozostałych samochodach, tych którym udało się przeżyć ten haniebny zamach. :)

    --
    pozdrawiam
    szerszeń

  • 23. Data: 2017-02-27 20:08:02
    Od: andim <a...@o...pl>

    W dniu 26.02.2017 o 15:00, Budzik pisze:

    > Może premier powinien na początku kadencji dostawać banke na zakup domu w
    > Warszawie - wyszłoby taniej i bezpieczniej, o czasie nie wspominając.

    Ale przecież premier ma w Warszawie dom - słuzbowy, z pełną obsługą, ale
    dziwnym trafem od jakiegoś czasu ich rodziny nie chcą tam mieszkać ...

    pzdr

    AI

  • 24. Data: 2017-02-27 21:00:48
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik andim a...@o...pl ...

    > Ale przecież premier ma w Warszawie dom - słuzbowy, z pełną obsługą,
    > ale dziwnym trafem od jakiegoś czasu ich rodziny nie chcą tam mieszkać

    Za guuuupi jestem zeby to zrozumiec...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Kobiety mogą uczynić milionerem tylko takiego mężczyznę, który jest

  • 25. Data: 2017-02-27 22:01:50
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 27.02.2017 o 21:00, Budzik pisze:

    > Za guuuupi jestem zeby to zrozumiec...

    Też bym specjalnie nie chciał wiedząc, że jeden to prezes wszystkiego, a
    drugi to pieprznęty szef służb specjalnych, trzymający pierwszego hakami.

    Shrek

  • 26. Data: 2017-02-27 23:43:16
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    A masz dla nich jakas alternatywe? Chetnie poslucham o takich co dla zwyklych ludzi
    zrobili duzo i sa sklonni dla tych samych zwyklych ludzi zrobic jeszcze wiecej.

  • 27. Data: 2017-02-28 08:16:33
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > A masz dla nich jakas alternatywe?

    Dla kaczki i Antoniego?

    Shrek

  • 28. Data: 2017-02-28 11:56:07
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Najpierw o nich napisales a teraz mnie sie pytasz czy o nich napisales?

  • 29. Data: 2017-02-28 18:32:36
    Od: p...@g...com

    Pogłoski o niepoczytalnosci są mocno przesadzone :-)

    http://www.gs24.pl/polska-i-swiat/a/antoni-macierewi
    cz-wystapil-w-teleranku,11835616/

  • 30. Data: 2017-02-28 19:39:38
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2017-02-27 23:43, Zenek Kapelinder wrote:
    > A masz dla nich jakas alternatywe?

    Jakieś kilkaset tysięcy zdrowych umysłowo ludzi bez układów i nie
    zamieszanych w afery, haki, trupy w szafie? Problem jest tylko z tym aby
    ich zmusić do wejścia do tego szamba i przewietrzenia. Nie, do tej
    kategorii nie pasuje cyrk Kukiza. Mówie o ludziach zdrowych.

    Od 30 lat kręcimy się w tym samym towarzystwie psychopatycznych
    pustaków, tylko dla niepoznaki zmieniających literki w nazwach patrii.