  • 61. Data: 2017-02-28 23:37:14
    Temat: Re: Seicento vs A8
    Od: "leopolo" <g...@d...pl>

    Użytkownik "Zenek Kapelinder" <4...@g...com> napisał w wiadomości
    news:3bd338f1-694c-4d3c-8978-444f3a423648@googlegrou
    ps.com...

    > Wychodzi ze albo sam wymyslasz informacje albo znasz je z plotek. Nawet
    > jednej nazwy wiarygodnej stacji czy gazety nie jestes w stanie podac.

    W kazdej stacji jest część prawdy, część zmanipulowana
    i część kłamliwa. Dlatego trzeba słuchać wiadomości
    z różnych stacji. Nawet wiadomości Rydzyka słucham.

    Najlepsze jest jednak TOK FM, bo tam podają dużo faktów,
    np. dane statystyczne, info z NIK, są eksperci zarówno
    opozycyjni jak i reżimowi.
    Dobre jest Kawa na ławę w TVN24, powtórka TVN24 BiS,
    Niedzielna Dyskusja w Polsat News razem z Radiem ZET.
    W powyższych opluwają się nawzajem reżimowi z opozycją,
    ale da się coś wychwycić.

  • 62. Data: 2017-02-28 23:42:20
    Temat: Re: Seicento vs A8 ciąg dalszy
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    a tak z ciekawosci spytam. Co oni w tym Baden Baden o Morawieckim napisali?
    Sprawdzilem Wiedze i Zycie, kto jest wlascicielem itp. Polski wydawca. Wydaje sporo
    czasopism takich jak:
    Biblioteczka Poradnika Domowego - miesięcznik kulinarny
    Czas Fantastyki - kwartalnik literacki
    Nowa Fantastyka Wydanie Specjalne - kwartalnik literacki
    Nowa Fantastyka - miesięcznik, pierwsze polskie czasopismo poświęcone fantastyce
    Majster - miesięcznik dla majsterkowiczów
    Świat Nauki - miesięcznik, polskie wydanie Scientific American
    Świat Porad - nieregularnik poradniczy (już się nie ukazuje)
    Tak mieszkam - dwumiesięcznik (w przeszłości miesięcznik) poświęcony urządzaniu
    wnętrz
    Wiedza i Życie - miesięcznik popularnonaukowy
    Wiedza i Życie Wydanie Specjalne - kwartalnik popularnonaukowy
    Tematycznie nijak sie nie wiaza z tym o czym teraz piszemy. To raczej poradniki jak
    wystrugac fujarke albo ugotowac zalewajke.

  • 63. Data: 2017-02-28 23:48:34
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2017-02-28 23:42, Zenek Kapelinder wrote:
    > a tak z ciekawosci spytam. Co oni w tym Baden Baden o Morawieckim napisali?

    Nic. Podłem drugie źrodło. Strone o G20.

    > Tematycznie nijak sie nie wiaza z tym o czym teraz piszemy.

    Dlatego przez 3 posty broniłem sie aby nie pisać skąd brać informacje,
    tylko skąd nie brać.

    > To raczej poradniki jak wystrugac fujarke albo ugotowac zalewajke.

    Bywa że coś więcej. Ale do tego trzeba umysłu ścisłego i sceptycyzmu.
    Bycie zwolennikiem PiS wyklucza oba (moja prywatna, gówno warta,
    obserwacja).

  • 64. Data: 2017-03-01 01:02:27
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-02-28 o 23:37, leopolo pisze:
> [...]
    > Niedzielna Dyskusja w Polsat News razem z Radiem ZET.
    > W powyższych opluwają się nawzajem reżimowi z opozycją,

    No to Kapelinder teraz sprawdzi czy nie Żydzi bo na pewno Niemcy a TVN
    to USA ale w rękach Ruskich a nie Polskich :) Bo dla niego tylko Polskie
    to stacje które nie są manipulowane :) I już przegrałeś :)

    Fakty, statystyki się dla niego nie liczą. Wie, że może sprawdzić ale mu
    się nie chce bo nie ma zaufania do faktów. Ma zaufanie do rządu bo jego
    rząd chce dobrze i nie kłamie jak inne rządy. To taki specjalny rząd,
    który jest niekłamliwy i chce tylko jego dobra :)...więc całe dobro mu
    odda bez sprzeciwu.

    --
    LordBluzg(R)

  • 66. Data: 2017-03-01 07:00:43
    Temat: Re: [OT] Seicento vs A8 ciąg dalszy
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Jak by pis zdelegalizowal marihuane medyczna bo POprzednicy by ja
    > zalegalizowali to mialbys powod do niezadowolenia. Dlaczego PO nie
    > zalegalizowalo marihuany? Od kilku tysiecy lat wiadomo ze moze byc w
    > pewnych chorobach uzywana jako lekarstwo.

    Zapomnij o partiach, skup się na skutkach to moze zauwazysz w jaki
    dziecinny sposób potrafisz sobie zrelatywizować niektore sprawy...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "...kobiety tak dalece szanować należy, jak dalece

  • 67. Data: 2017-03-01 07:00:43
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik leopolo g...@d...pl ...

    > Najlepsze jest jednak TOK FM, bo tam podają dużo faktów,
    > np. dane statystyczne, info z NIK, są eksperci zarówno
    > opozycyjni jak i reżimowi.

    Byle nie piątkowy program poranny bo Wołka to juz sie słuchać nie da.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Ironią często pokrywa się niemożność myślenia.

  • 65. Data: 2017-03-01 07:00:43
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Pierwszy taki przypadek ze minister finansow panstwa nie bedacego
    > czlonkiem G20 zostal poproszony o wziecie udzialu w konferencji.

    Na czym polega ten fakt "pierwszego razu"?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Za górami za lasami żył Bin Laden z Talibami, aż pewnego dnia we wtorek gdy

  • 68. Data: 2017-03-01 09:50:29
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 28 Feb 2017 12:59:54 -0800 (PST), w
    <a...@g...c
    om>, Zenek Kapelinder
    <4...@g...com> napisał(-a):

    > Pytali wybitnego dzialacza PO dlaczego nigdy nikt od nich nie byl zaproszony przez
    G20. Mine zrobil jak by gowno zjadl.

    Tak samą głupią jak ten?
    https://twitter.com/skrupulatny/status/8357568174813
    59361

  • 69. Data: 2017-03-01 09:53:32
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 28 Feb 2017 13:59:08 -0800 (PST), w
    <b...@g...c
    om>, Zenek Kapelinder
    <4...@g...com> napisał(-a):

    > Jakies nazwy telewizji bys dal. Albo tytuly gazet. Na razie wychodzi ze sam sobie
    wymyslasz informacje.

    Idź na money.pl -- jeżeli chcesz np. finansowe i gospodarcze.

  • 70. Data: 2017-03-01 09:55:16

    Wed, 1 Mar 2017 01:02:27 +0100, w <o95333$6ie$1@mx1.internetia.pl>, LordBluzg(R)
    <m...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Bo dla niego tylko Polskie
    > to stacje które nie są manipulowane :) I już przegrałeś :)

    Chyba zostaje mu GW i Polsat :)