  • 51. Data: 2017-02-28 22:55:36
    Temat: Re: Seicento vs A8 ciąg dalszy
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2017-02-28 22:49, Zenek Kapelinder wrote:
    > Nakieruj na te prawdziwe informacje. Gdzie ich szukac?

    W pierwszej kolejności kierują się zasadą że ośrodki medialne
    kontrolowane przez rząd nimi *NIE* są. Dotyczy to każdego ustroju,
    każdego państwa i dowolnego momentu w dziejach. A dalej to już w/g
    uznania i poglądów.

  • 52. Data: 2017-02-28 22:56:01
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    W rezimowej telewiji to bylo. Nawet jak podam to stwierdzisz ze oszukali. A krzywa
    mina to byl fotomontaz napiszesz.

  • 53. Data: 2017-02-28 22:59:08
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Jakies nazwy telewizji bys dal. Albo tytuly gazet. Na razie wychodzi ze sam sobie
    wymyslasz informacje.

  • 54. Data: 2017-02-28 22:59:26
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 28 Feb 2017 22:52:23 +0100, Sebastian Biały napisał(a):
> [...]
    G20.

    > G20 nie zaprosiło Polski. Zaprosiły Niemcy. Węsz spisek.

    Weszenie jak najbardziej wskazane.
    Co Merkelewa chce ugrac ? :-)

    > Jesli jeszcze nie zaczaiłeś: to żadne wyróżnienie być obserwatorem i to
    > jeszcze jako przydupas innego kraju.

    Jednak wyroznienie. Tylko wcale nie "pierwszy raz" ..

    J.

  • 55. Data: 2017-02-28 23:00:45
    Temat: Re: [OT] Seicento vs A8 ciąg dalszy
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Nie ma chetnych z Afryki do mieszkania pod Radomiem bo im tu wjechac i
    > mieszkac nie wolno. Jak by bylo wolno to milion chetnych by sie
    > znalazlo. Chociazby po to zeby stad wyjechac na zachod. I bylby milion
    > rotacyjnych imigrantow. Tego co by ukradli, zniszczyli, zgwalcili,
    > zabili nikt by im nie odebral.

    ROTFL
    chetni do zamieszkania zeby tu nie mieszkać. Ach ta logika...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Czy świat się bardzo zmieni gdy z młodych, gniewnych

  • 56. Data: 2017-02-28 23:04:28
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2017-02-28 22:59, Zenek Kapelinder wrote:
    > Jakies nazwy telewizji bys dal. Albo tytuly gazet. Na razie wychodzi ze sam sobie
    wymyslasz informacje.

    Nie, mogę dać tylko negatywne przykłady. TVP jest przykładem negatywnym
    ponieważ *wszyscy* w TVP zależą od woli politycznej PIS. Podobnie radio
    publiczne i inne mniej ważne środki jak książki wydawane przez
    instytucje rządowe.

    Jak powiedziałem jesli szukasz informacji które mają *mniej* propagandy
    należy jej szukać poza miejscami gdzie kierownictwo obsadza obóz
    rządzący. A czy to będzie Lewicowe Radio Wyzwolenia Od Prawicy czy
    Prawicowe Radio Wyzwolenia Od Lewicy to już mniej istotne bo człowiek
    poglądy ma i cieżko wskazać palcem źrodlo nie skazone subiektywnymi
    poglądami. Grunt to żeby nie było skazone propagandą. No i może żeby nie
    było tam gimbusów co w sumie wyklucza większość portali internetowych i
    znaczna część gazet drukowanych. Ale gimbusa łatwo poznać.

  • 57. Data: 2017-02-28 23:07:11
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Jak by pis zdelegalizowal marihuane medyczna bo POprzednicy by ja zalegalizowali to
    mialbys powod do niezadowolenia. Dlaczego PO nie zalegalizowalo marihuany? Od kilku
    tysiecy lat wiadomo ze moze byc w pewnych chorobach uzywana jako lekarstwo.

  • 58. Data: 2017-02-28 23:10:55
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Wychodzi ze albo sam wymyslasz informacje albo znasz je z plotek. Nawet jednej nazwy
    wiarygodnej stacji czy gazety nie jestes w stanie podac.

  • 59. Data: 2017-02-28 23:13:41
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2017-02-28 23:07, Zenek Kapelinder wrote:
    > Dlaczego PO nie zalegalizowalo marihuany?

    A niby czym PO różni się od PiS poza pustymi symbolami? I jedni i drudzy
    nie zalegalizują. A Kukiz co najwyżej może zaśpiewać kiepską piosenkę i
    pobrylować w mediach.

    > Od kilku tysiecy lat wiadomo ze moze byc w pewnych chorobach uzywana jako
    lekarstwo.

    Nie. PiS wie że nie:

    http://wiadomosci.onet.pl/tylko-w-onecie/konstanty-r
    adziwill-o-wprowadzeniu-medycznej-marihuany/sqtq83v

    "- Trzeba zacząć od tego, że marihuana niczego nie leczy. Nikt, nigdzie
    nie udowodnił, że można nią leczyć raka albo jakąś inną chorobę -
    powiedział w programie "Stan wyjątkowy" Konstanty Radziwiłł."

    O cholera, nie zauważyłem że to z onetu, przepraszam, pewno fotomontaż.

    Jako środek do łagodzenia objawów możliwe że się nadaje, ale jak lek to
    chyba Kostek ma racje: dowodow brak.

  • 60. Data: 2017-02-28 23:17:50
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2017-02-28 23:10, Zenek Kapelinder wrote:
    > Wychodzi ze albo sam wymyslasz informacje albo znasz je z plotek.
    > Nawet jednej nazwy wiarygodnej stacji czy gazety nie jestes w stanie podac.

    Ponieważ moje wiarygodne źrodła informacji nie są ciekawe dla innych,
    ba, może nawet większości.

    Ale jeśli musisz: moim głównym i wiarygodnym źródlem informacji jest
    Sciencific American, Wiedza i Życie, Nature i kilka innych. Mieli
    wpadki, ale potrafili przeprosić. Zazwyczaj też źrodłem informacji jest
    np. strona głowna G20 w Baden Baden a nie dowolny portal czy brukowiec.

    A że nie zajmują się tematem kto komu nasrał dzisiaj na krzesło w sali
    plenarnej? Widać prostaki, ale mi pasuje.