  • Data: 2010-09-14 21:19:52
    Temat: Re: Sedan czy kombi?
    Od: "Jacek" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Karol Y" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:i6oaq0$r1s$1@node2.news.atman.pl...
    > Witam, ostatnio kolega wszedł ze mną w dyskusje, iż w gruncie nie widzi
    > potrzeby po co właściwie produkuje się sedany. Mniejsza o to, że innych
    > aut niż kombi nie miał i może jakieś ma upodobanie, aczkolwiek doszliśmy
    > do wniosku, że z praktycznego punktu widzenia (poza innym gustem co do
    > estetyki) kombi ma więcej zalet od sedana przy zachowaniu podobnej trakcji
    > czy spalania. Dla mnie osobiście, to tylko brać małe albo kombi jak trzeba
    > coś większego.

    jak musze przewieźć coś wiekszego, to mam chowany hak i wypożyczalnie
    przyczepek na stacji benzynowej, tudzież profesjonalną wypożyczalnie z całym
    przekrojem przyczep po drugiej stronie miasta czynną 24h. Wykorzystuje ją
    1-2 razy do roku, lub gdy ktoś bliski jest w potrzebie. Na wakacje w razie
    potrzeby wypożyczam bagażnik dachowy, gdyż nie mam garażu, ani potrzeby
    magazynować go przez 50 tygodni w roku. Do codziennej jazdy sedan z
    bagażnikiem 500l w supełności mi wystarczy. I moje auto akurat ładniej
    wygląda jako sedan niż kombi :)

    Jacek
    Opel Vectra B Sport LPG