  • Data: 2009-08-13 20:18:29
    Temat: Re: Se C702 nagrywanie i beep
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Osobnik posiadający mail ...@w...yz napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > Zależy co kto potrzebuje.

    sadziłem ze rozmawiamy o telefonie...

    > Mam rok ten model i czasami zastanawiam się na co by go zamienić.
    > Mi się C702 podoba i na razie następcy nie widzę.

    no to podziwiam
    ja dostaje szału ze wzgledu np na strasznie wolne działanie (czasami jestem
    juz piec klawiszy dalej, a on jeszcze mysli, co wcisnałem 2 sekundy
    wczesniej), ze wzgledu na fakt ze czesto przy korzystaniu ze słuchawek
    bluetooth dostaje takiej zawiechy ze bez wylaczenia i ponownego wlaczenia
    pomimo polaczenia z kims nie działa ani mikrofon ani glosniczek ani
    słuchawka, ze wylacza sie podczas uzytkowania ladowarki samochodowej, ze
    juz dwa razy przez pol roku uzytkowania ładował w serwisie (cos z
    elektronika), ze klawisz 6 i 9 trzeba wcisnac mocniej niz pozostałe zeby
    zadziałał itd.

    Ma na pewno sporo plusów (wlasnie to szybkie wybieranie - telefony innych
    firm tez to maja, bo spotkałem sie po raz pierwszy w c702), super pojemna
    skrzynka na smsy (wlasciwie nie wiem jaki jest limit, a w k750i czesto
    otrzymymwałem info ze skrzynka pełna)

    No i jeszcze do tego takie pierdoły spierniczone w stosunku do porzedniego
    modelu jak wlasnie beepy przy nagrywaniu - kto to, KURWA, wymyslił...?

    "Istota, która przez całe życie tworzyła pewne określone wyobrażenie
    swojej osoby, zginie raczej, niż stanie się antytezą tego wyobrażenia."
    Frank Herbert