  • Data: 2012-08-22 14:41:41
    Temat: Re: Sciezka dla rowerow ...
    Od: Michoo <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 22.08.2012 01:57, Adam Płaszczyca wrote:

    > Zapomniałeś o tym, że to był inż. I jego praca dyplomowa to dokładniej było
    > 'optymalizacja działań relacyjnych baz danych'.
    Czyli algorytmy. SQL do tego niepotrzebny, chociaż dziwne, że go nie
    znał. Ale nie takich agentów poznałem.

    > Wybacz, ale jesli student po 5 latach informatyki ma kłopot ze skleceniem
    > prostego selecta, to to nie jest inzynier.
    Jak technik po technikum nie jest w stanie zrozumieć, że pojedynczy
    przypadek nijak ma się do trendów, do ogółu? Gównianego technika też da
    się znaleźć i to niejednego. Istotny jest stosunek dobrych do złych.

    P.S.
    są różne definicje "prostego selecta"

    P.P.S.
    Jak asystent na wydziale inf. zarabia ~2500 brutto to pójdzie tam albo
    wybitny pasjonat, albo ... Potem kadra jest taka a nie inna.

    Michoo