  • Data: 2012-07-20 23:58:39
    Temat: Re: Sciezka dla rowerow ...
    Od: PK <k...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2012-07-19, MichałG <g...@w...pl> wrote:
    > czy Ty naprawdę widziałes jakiś teks maturalny???? Wątpie. . Weź sobie
    > pocztaj do poduszki MK ale pchaj go na mature.

    No ale po co takie teksty? Nie masz do tego żadnych podstaw, a tak
    podskakujesz :(.

    Ja widzę, że nie masz o tym dużego pojęcia, ale Cię nie obrażam. Mógłbyś
    próbować trzymać poziom... :/

    I niestety nie wiem co to znaczy "pchaj go na maturę". Pewnie na Twojej
    "dzielni" mówią inaczej niż na mojej...

    pozdrawiam,
    PK