    Newsgroups: pl.misc.samochody
    From: PK <k...@n...pl>
    Subject: Re: Sciezka dla rowerow ...
    <ju4dlv$qhe$3@inews.gazeta.pl> <1y1l5smbzww09$.dlg@rower.power.pl>
    <ju62c3$gte$1@inews.gazeta.pl>
    <s...@l...localdomain>
    <ju8feq$ng0$1@inews.gazeta.pl>
    <s...@l...localdomain>
    <5007e399$0$1300$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@l...localdomain>
    <ju95p1$k8o$1@inews.gazeta.pl>
    <s...@l...localdomain>
    <ju9bga$pbr$1@inews.gazeta.pl>
    <s...@l...localdomain>
    <50086317$0$1211$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@l...localdomain>
    <50086d21$0$1227$65785112@news.neostrada.pl>
    Date: 20 Jul 2012 21:52:52 GMT

    On 2012-07-19, Jaroslaw Postawa <d...@a...pl> wrote:
    > Są to testy, bo sprawdza je komputer. Jest łatwo, szybko i nic nie daje,
    > bo na rynku pełno braindumpów.

    Ależ skąd. Sprawdzają je ludzie. Wiem, bo znam :).
    Testy robi się przede wszystkim dlatego, że łatwo je oceniać
    i nie pozostawia się piszącemu żadnej możliwości podważania punktacji.

    > Z mojej działki np. "na jakim porcie działa RADIUS?". Mając odpowiedzi
    > 59, 137, 1812, 2048 łatwiej odpowiedzieć, niż jak ich nie ma. Zawsze coś
    > może zaświtać.

    Pomijając fakt, że mogłoby przecież być 1812,1813,1814,1815, to testy
    z zadaniami obliczeniowymi tak nie działają.
    Jeśli masz jakiś problem (dość złożony - tak jak te, które podałem
    wcześniej), to odpowiedź np. 1.571 Ci zupełnie nic nie mówi i nic
    nie może "zaświtać".

    > Można i tak. Takie możliwe odpowiedzi ewentualnie mają sens, ale nie do
    > końca. A jak Ci z obliczeń wyjdzie 2.75? Bez podpowiedzi nawet nie
    > wiesz, że jesteś w lesie.

    A to czemu? Takie przypadki się zdarzają. Rzadko, ale wystarczająco
    często, aby "odradzić" piszącym takie wnioski jak powyższy lub
    strzelanie w wartości "centralne".

    > skończyć? Hmm... żeby nas nie zlinczowali: Wyobraź sobie zdawanie
    > egzaminu teoretycznego na prawo jazdy bez podanych odpowiedzi.

    Zdawałoby 10%. I może tak właśnie powinno być? Jak to jest możliwe,
    że kursant po przynajmniej 30h zajęć zapomina o kierunkowskazie
    na pierwszym skręcie pod WORDem? :]

    pozdrawiam,
    PK