  • 11. Data: 2016-04-22 09:28:41
    Temat: Re: Ściereczka obniżająca rachunki za prąd :-)
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 22 Apr 2016 01:23:08 +0200, Kaczin
    <j...@p...interia.pl> wrote:
    > A ruszył ktoś dupsko i zgłosił oszustwo na YT?

    Film jest publikowany w ramach wolności słowa, to tyko reklama
    produktu. Jak nie, działa zawsze można reklamować.

    --
    Marek

  • 12. Data: 2016-04-22 10:40:10
    Od: SW3 <s...@p...fm.invalid>

    W dniu 22.04.2016 o 09:28 Marek <f...@f...com> pisze:

    > Film jest publikowany w ramach wolności słowa, to tyko reklama produktu.
    > Jak nie, działa zawsze można reklamować.

    Ale gdzie te działa reklamować? U autora filmu? To oni działa też
    sprzedają?
    I czy możliwość reklamacji dział jest zależna od tego czy jest to tylko
    reklama produktu, czy od tego czy film jest publikowany w ramach wolności
    słowa?

    --
    SW3
    ----

  • 13. Data: 2016-04-22 10:55:34
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    sundayman pisze tak:

    > ja to nawet nie wiedziałem,że tak można ?

    Ja też nie wiedziałem.

    W sumie to jeśli jakaś laska co sie pindrzy na yt zarzuci szpachli na
    buźkę i powie że "zmarszki znikną" to nie będzie to samo?

    --
    Piotrek

    Let me see your war face.

  • 14. Data: 2016-04-22 12:37:08
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    > Czego to ludzie nie wymyślą:
    >
    > https://youtu.be/jwt0LK7KZ4w

    Aż się poświęciłem, bo obecnie tłukę z limitu w TakTaku, stwierdzam, że
    szpitale wariatów mają za mało pacjentów...

    --
    Wyindywidualizowaliśmy się
    z rozentuzjazmowanego tłumu

  • 15. Data: 2016-04-22 12:38:57
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    > Ale za to skrzynka jest zawsze czysta.

    Mnie na centrali telefonicznej uczono, że jak jest zakurzone, ale działa, to
    za kitajca nie ruszać, bo działać przestanie. I to prawda...

  • 16. Data: 2016-04-22 12:43:15
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    Użytkownik "Kaczin" <j...@p...interia.pl> napisał w wiadomości

    > Owszem można. Pod okienkiem z filmem znajdziesz obrazek z trzema kropkami,
    > opisany "Więcej". I tam wybierasz "Zgłoś".
    > Polecam, może jak każdy poświęci minutę, to takie ścierwa mniej zarobią.

    Trzeba tylko zalogować się na swoje konto tamże i już. Właśnie to zrobiłem.
    Poszła także łapka w dół.

  • 17. Data: 2016-04-22 12:44:20
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    ..

    > Film jest publikowany w ramach wolności słowa, to tyko reklama produktu.
    > Jak nie, działa zawsze można reklamować.

    Wolność nie oznacza braku odpowiedzialności.

  • 18. Data: 2016-04-22 12:53:04
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    ACMM-033 napisało:

    > Mnie na centrali telefonicznej uczono, że jak jest zakurzone, ale działa,
    > to za kitajca nie ruszać, bo działać przestanie. I to prawda...

    Kurz w takich miejscach odgrywa bardzo ważną rolę. Od razu widać, gdzie
    ktoś ruszał, więc łatwo ustalić, kto zepsuł.

    --
    Jarek

  • 19. Data: 2016-04-22 13:36:21
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    > Kurz w takich miejscach odgrywa bardzo ważną rolę. Od razu widać, gdzie
    > ktoś ruszał, więc łatwo ustalić, kto zepsuł.

    Nie przeczę, acz nieraz zdarzyło mi się bujać z kurzem, który został po
    prostu ruszony. I wtedy trzeba było przyłożyć się do czyszczenia, aby tym
    razem "oficjalnie" ruszony kurz nie pokwasił w najbliższej okolicy.
    Oczywiście, jak się coś konserwowało, to nie było siły nie ruszyć kurzu. Ale
    będąc tego świadomym, minimalizuję ewentualne skutki. Pracowałem, więc mam
    trochę praktyki.

  • 20. Data: 2016-04-22 16:56:52
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 22 Apr 2016 12:44:20 +0200, "ACMM-033" <v...@i...pl>
    wrote:
    > Wolność nie oznacza braku odpowiedzialności.

    To już zależy od prawa w konkretnym kraju :). Firma jest z Singapuru.
    Jej reklamy są już dość długo na yt, stąd widać że yt nie podziela
    Waszych przesłanek do usunięcia filmu.

    --
    Marek