  • 1. Data: 2010-08-26 11:11:27
    Temat: Sanyo - ladowarki
    Od: a...@p...pl

    czesc,

    tak z ciekawosci zapytam, czy ladowarkom Sanyo, co sa w kompletach z
    akumulatorami Eneloop - mozna zaufac? Laduja pojedynczo czy parami?
    Wystarczylaby taka na 2 ogniwa (mala, do zabrania w trase).

    Wiem o istnieniu BC-700/900 i nie rozwijajmy tematu. Pytanie o te
    komplety

    --
    ThinkXtra

  • 2. Data: 2010-09-02 21:07:53
    Temat: Re: Sanyo - ladowarki
    Od: a...@p...pl

    On Thu, 26 Aug 2010 13:11:27 +0200, a...@p...pl wrote:

> [...]
    >akumulatorami Eneloop - mozna zaufac? Laduja pojedynczo czy parami?
    >Wystarczylaby taka na 2 ogniwa (mala, do zabrania w trase).

    nikt naprawde nic nie wie na ich temat??? Ktos to moze rozbieral?

    --
    ThinkXtra

  • 3. Data: 2010-09-02 22:16:42
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    W dniu 2010-09-02 23:07 a...@p...pl napisał(a):

    > nikt naprawde nic nie wie na ich temat??? Ktos to moze rozbieral?

    Jakbyś sam poszukał odpowiedzi to już dawno byś znalazł.
    Mała ładowarka Sanyo na 2 ogniwa nazywa się MDR02, tu są o niej informacje:
    http://www.eneloop.info/products/chargers.html
    W szczególności:
    "The MDR02 can charge either one or two batteries of size AA or AAA at
    once."

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/

  • 4. Data: 2010-09-06 08:21:54
    Od: a...@p...pl

    On Fri, 03 Sep 2010 00:16:42 +0200, Adam Dybkowski
    <a...@4...pl> wrote:

> [...]
    >W szczególności:
    >"The MDR02 can charge either one or two batteries of size AA or AAA at

    ogladalem to juz kiedys. Myslalem podzielicie sie swoimi opiniami?

    A zapytam: czym sie rozni kontrola Delta-V od Peak-Cut

    delta-V: to wiem, rosnie napiecie i jak spadnie to koniec
    peak-cut: do jakiegos okreslonego napiecia i odcina?

    --
    ThinkXtra