  • 11. Data: 2010-06-07 17:06:13
    Temat: Re: Samsung - który serwis gwarancyjny?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "d530" <d...@p...com> wrote in message
    news:huj078$jut$1@news.task.gda.pl...
    > "Pszemol" <P...@P...com> wrote in message

    > Układ funkcjonuje w ten sposób, że serwis otrzymuje opłatę ryczłtową za
    > otworzenie obudowy i zdiagnozowanie uszkodzenia.
    >
    > Jeśli przyczyną było "zalanie" urządzenia to gwarant odmawia naprawy nie
    > ponosząc dalszych kosztów.

    Zauważ, że J.F. sugerował że serwis ma interes w tym aby
    zalać telefon klientowi w wodzie i pozbawić go gwarancji...

    No więc jaki sens miałoby działanie serwisu polegające na
    takiej symulacji zalania? Przecież naprawa niezalanego aparatu
    to dla serwisu pieniądze od producenta za naprawę telefonu.
    Po co mieliby siebie pozbawiać źródła zarobku niszcząc
    gwarancję klienta z której przecież żyją?

  • 12. Data: 2010-06-07 17:07:25
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Konop" <k...@g...pl> wrote in message

    > Oddawałem 3 razy Nokię N73 do naprawy gwarancyjnej (jedną i tą samą).
    > Wymiana klawiatury, joysticka itp... więc najłatwiej zwalić na zalanie
    > ;)... a jakoś zawsze naprawiali i się nie czepiali. Pierwszą naprawę
    > wykonano w Warszawie (wtedy wymienili "interfejs użytkownika" :P... a
    > później na miejscu, w Gliwicach, wymiana klawiatury. I problemów nie
    > było...

    I za to serwis dostał od producenta łatwe pieniądze...
    Po co miałby serwis udawać że telefon był zalany, jak sugerują tu niektórzy?