eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaSamsung - który serwis gwarancyjny?Re: Samsung - który serwis gwarancyjny?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Samsung - który serwis gwarancyjny?
    Date: Mon, 7 Jun 2010 12:06:13 -0500
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 24
    Message-ID: <h...@p...onet.pl>
    References: <hu7voh$pbp$1@news.onet.pl> <h...@p...onet.pl>
    <hug8tb$1rqt$1@news.mm.pl> <6...@4...com>
    <h...@p...onet.pl> <huj078$jut$1@news.task.gda.pl>
    Reply-To: "Pszemol" <P...@B...com>
    NNTP-Posting-Host: adsl-76-217-96-243.dsl.emhril.sbcglobal.net
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1275930382 22961 76.217.96.243 (7 Jun 2010 17:06:22 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 7 Jun 2010 17:06:22 +0000 (UTC)
    X-Posting-Agent: Hamster/1.3.13.0
    In-Reply-To: <huj078$jut$1@news.task.gda.pl>
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8089.726
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8089.726
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:589716
    [ ukryj nagłówki ]

    "d530" <d...@p...com> wrote in message
    news:huj078$jut$1@news.task.gda.pl...
    > "Pszemol" <P...@P...com> wrote in message
    > news:hui6d8.4c4.0@poczta.onet.pl...
    >>
    >> Tylko po co skoro z napraw gwarancyjnych każdy serwis żyje??
    >> Serwis gwarancyjny to łatwe pieniądze - nie trzeba się z klientem
    >
    >
    > Układ funkcjonuje w ten sposób, że serwis otrzymuje opłatę ryczłtową za
    > otworzenie obudowy i zdiagnozowanie uszkodzenia.
    >
    > Jeśli przyczyną było "zalanie" urządzenia to gwarant odmawia naprawy nie
    > ponosząc dalszych kosztów.

    Zauważ, że J.F. sugerował że serwis ma interes w tym aby
    zalać telefon klientowi w wodzie i pozbawić go gwarancji...

    No więc jaki sens miałoby działanie serwisu polegające na
    takiej symulacji zalania? Przecież naprawa niezalanego aparatu
    to dla serwisu pieniądze od producenta za naprawę telefonu.
    Po co mieliby siebie pozbawiać źródła zarobku niszcząc
    gwarancję klienta z której przecież żyją?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: