eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaSamsung - który serwis gwarancyjny?
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 12

  • 1. Data: 2010-06-03 10:22:05
    Temat: Samsung - który serwis gwarancyjny?
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    Witam

    W telefonie GSM Samsung S7330 źle działa dotykowy ekranik wyboru funkcji.
    Sobie sam przewija w dół.
    Telefon na gwaracnji, w gwarancji podany RR Serwis w Radomiu oraz CCS
    Warszawa.

    Znalazłem na sieci że RR Serwis zgłosił upadłość.
    Poza tym trochę informacji o odrzucaniu przez serwisy gwarancji na "zalanie
    telefonu" choćby i 10 lat na sacharze leżał w słońcu (zresztą z mojej dawnej
    praktyki to chyba norma w Polsce).

    Czy ktos przypadkiem może doradzić uczciwy serwis Samsunga gdzie mozna oddać
    telefon do naprawy gwarancyjnej i zostanie naprawiona usterka a nie
    automatycznie odrzucona na zalanie 'bo tak'?

    Pozdrawiam.

    --
    Irokez


  • 2. Data: 2010-06-06 13:23:58
    Temat: Re: Samsung - który serwis gwarancyjny?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Irokez" <n...@e...pl> wrote in message
    news:hu7voh$pbp$1@news.onet.pl...
    > W telefonie GSM Samsung S7330 źle działa dotykowy ekranik wyboru funkcji.
    > Sobie sam przewija w dół.
    > Telefon na gwaracnji, w gwarancji podany RR Serwis w Radomiu oraz CCS
    > Warszawa.
    >
    > Znalazłem na sieci że RR Serwis zgłosił upadłość.
    > Poza tym trochę informacji o odrzucaniu przez serwisy gwarancji na
    > "zalanie telefonu" choćby i 10 lat na sacharze leżał w słońcu (zresztą z
    > mojej dawnej praktyki to chyba norma w Polsce).
    >
    > Czy ktos przypadkiem może doradzić uczciwy serwis Samsunga gdzie mozna
    > oddać telefon do naprawy gwarancyjnej i zostanie naprawiona usterka a nie
    > automatycznie odrzucona na zalanie 'bo tak'?

    Telefony mają wewnątrz nalepkę-czujnik wilgoci zmieniającą kolor...
    Jeśli zmieniła kolor, znaczy że telefon był zalany, mimo iż dziś suchy.
    I wtedy nie podlega gwarancji.
    Więc nie jest to "bo tak" tylko jest dowód że był zalany lub nie był.
    Jeśli Twój był zalany to nie ma sensu iść drogą gwarancyjną...
    Jeśli nie był zalany to nie ma czego się bać tylko oddać do serwisu.


  • 3. Data: 2010-06-06 13:45:17
    Temat: Re: Samsung - który serwis gwarancyjny?
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 2010-06-06 15:23, Pszemol napisał/a:
    >> Czy ktos przypadkiem może doradzić uczciwy serwis Samsunga gdzie mozna
    >> oddać telefon do naprawy gwarancyjnej i zostanie naprawiona usterka a
    >> nie automatycznie odrzucona na zalanie 'bo tak'?
    >
    > Telefony mają wewnątrz nalepkę-czujnik wilgoci zmieniającą kolor...
    > Jeśli zmieniła kolor, znaczy że telefon był zalany, mimo iż dziś suchy.
    > I wtedy nie podlega gwarancji.
    > Więc nie jest to "bo tak" tylko jest dowód że był zalany lub nie był.

    A jaki problem w nieuczciwym serwisie spowodować aby ten czujnik zmienił
    kolor?

    --
    Cz.


  • 4. Data: 2010-06-06 14:42:05
    Temat: Re: Samsung - który serwis gwarancyjny?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Czarek" <c...@n...fm> wrote in message
    news:hug8tb$1rqt$1@news.mm.pl...
    > W dniu 2010-06-06 15:23, Pszemol napisał/a:
    >>> Czy ktos przypadkiem może doradzić uczciwy serwis Samsunga gdzie mozna
    >>> oddać telefon do naprawy gwarancyjnej i zostanie naprawiona usterka a
    >>> nie automatycznie odrzucona na zalanie 'bo tak'?
    >>
    >> Telefony mają wewnątrz nalepkę-czujnik wilgoci zmieniającą kolor...
    >> Jeśli zmieniła kolor, znaczy że telefon był zalany, mimo iż dziś suchy.
    >> I wtedy nie podlega gwarancji.
    >> Więc nie jest to "bo tak" tylko jest dowód że był zalany lub nie był.
    >
    > A jaki problem w nieuczciwym serwisie spowodować aby ten czujnik zmienił
    > kolor?

    Ale po co miałby ten serwis tak robić?
    Przecież w jego interesie jest aby zarobić pieniądze...
    A za naprawę gwarancyjną zapłaci mu producent.
    Po co mieliby sobie odbierać chleb ? Pomyśl trochę...


  • 5. Data: 2010-06-06 14:54:42
    Temat: Re: Samsung - który serwis gwarancyjny?
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com> napisał w wiadomości
    news:hufqhd.6io.0@poczta.onet.pl...
    >>
    >> A jaki problem w nieuczciwym serwisie spowodować aby ten czujnik zmienił
    >> kolor?
    >
    > Ale po co miałby ten serwis tak robić?
    > Przecież w jego interesie jest aby zarobić pieniądze...
    > A za naprawę gwarancyjną zapłaci mu producent.
    > Po co mieliby sobie odbierać chleb ? Pomyśl trochę...

    Nie mam pojęcia... może o koszty chodzi zalezy co padnie?
    Kiedyś rozebrałem "zalanego" siemensa.
    Potem miałem okazję obejrzeć "zalaną" motorolę siostry. Ciekawe na co dali
    plombę na śruby jak stwierdzili że zalana i unieważnili gwarancję.
    Nokie E51 w pracy jak wróciła z taką adnotacją to było widać już na stykach
    wtyczki płytki klawiatury że była zawilgocona. Zalana nie była ale wychodzi
    na to że ładnie zbiera wilgoć, spływa potem to pomiędzy membraną a folią
    klawiatury i zasyfia złacze. Teraz wymieniliśmy nokie na samsungi.

    Mój Samsung nie zalany, ale o ile sprzet fajny to bardzo duzo negatywnych w
    sieci słów na temaj jakości serwisu.
    Ok. Wyślę do tego CCS i zobaczymy. Jak cos zdam relację.

    Pozdrawiam.

    --
    Irokez


  • 6. Data: 2010-06-06 15:01:49
    Temat: Re: Samsung - który serwis gwarancyjny?
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 6 Jun 2010 09:42:05 -0500, Pszemol wrote:
    >> A jaki problem w nieuczciwym serwisie spowodować aby ten czujnik zmienił
    >> kolor?
    >Ale po co miałby ten serwis tak robić?
    >Przecież w jego interesie jest aby zarobić pieniądze...
    >A za naprawę gwarancyjną zapłaci mu producent.
    >Po co mieliby sobie odbierać chleb ? Pomyśl trochę...

    Moze ma umowe ryczaltowa z producentem - 20zl za naprawe, najwyzej 20%
    wymian. Jesli nie pomoze flaszowanie, to musi byc z winy klienta :-)

    J.


  • 7. Data: 2010-06-07 07:15:28
    Temat: Re: Samsung - który serwis gwarancyjny?
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 06 Jun 2010 15:45:17 +0200, Czarek wrote:
    >W dniu 2010-06-06 15:23, Pszemol napisał/a:
    >> Telefony mają wewnątrz nalepkę-czujnik wilgoci zmieniającą kolor...
    >> Jeśli zmieniła kolor, znaczy że telefon był zalany, mimo iż dziś suchy.
    >> I wtedy nie podlega gwarancji.
    >> Więc nie jest to "bo tak" tylko jest dowód że był zalany lub nie był.
    >
    >A jaki problem w nieuczciwym serwisie spowodować aby ten czujnik zmienił
    >kolor?

    Bo on nie powinien byc w srodku, tylko dostepny na tyle zeby przy
    przyjeciu telefonu zapisac "nie/zalany".

    A i tak nieuczciwy serwis wrzuci na dzien do slonej wody i bedzie
    niewatpliwie nosil wyrazne slady zalania.

    J.




  • 8. Data: 2010-06-07 12:16:55
    Temat: Re: Samsung - który serwis gwarancyjny?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "J.F." <j...@p...onet.pl> wrote in message
    news:6gan061i2o02mrcov6jmr65og6b26f809v@4ax.com...
    > On Sun, 06 Jun 2010 15:45:17 +0200, Czarek wrote:
    >>W dniu 2010-06-06 15:23, Pszemol napisał/a:
    >>> Telefony mają wewnątrz nalepkę-czujnik wilgoci zmieniającą kolor...
    >>> Jeśli zmieniła kolor, znaczy że telefon był zalany, mimo iż dziś suchy.
    >>> I wtedy nie podlega gwarancji.
    >>> Więc nie jest to "bo tak" tylko jest dowód że był zalany lub nie był.
    >>
    >>A jaki problem w nieuczciwym serwisie spowodować aby ten czujnik zmienił
    >>kolor?
    >
    > Bo on nie powinien byc w srodku, tylko dostepny na tyle zeby przy
    > przyjeciu telefonu zapisac "nie/zalany".

    Zwykle pod wyjętą baterią lub SIM kartą jest jeden a w środku drugi.

    > A i tak nieuczciwy serwis wrzuci na dzien do slonej wody i bedzie
    > niewatpliwie nosil wyrazne slady zalania.

    Tylko po co skoro z napraw gwarancyjnych każdy serwis żyje??
    Serwis gwarancyjny to łatwe pieniądze - nie trzeba się z klientem
    użerać, targować o cenie, przekonywać że sprzęt wart naprawy...
    Po gwarancji to już dużo trudniej przekonać klienta że stary
    sprzęt warto jeszcze naprawić.


  • 9. Data: 2010-06-07 13:11:44
    Temat: Re: Samsung - który serwis gwarancyjny?
    Od: Konop <k...@g...pl>

    > Nokie E51 w pracy jak wróciła z taką adnotacją to było widać już na
    > stykach wtyczki płytki klawiatury że była zawilgocona. Zalana nie była
    > ale wychodzi na to że ładnie zbiera wilgoć, spływa potem to pomiędzy
    > membraną a folią klawiatury i zasyfia złacze. Teraz wymieniliśmy nokie
    > na samsungi.

    Oddawałem 3 razy Nokię N73 do naprawy gwarancyjnej (jedną i tą samą).
    Wymiana klawiatury, joysticka itp... więc najłatwiej zwalić na zalanie
    ;)... a jakoś zawsze naprawiali i się nie czepiali. Pierwszą naprawę
    wykonano w Warszawie (wtedy wymienili "interfejs użytkownika" :P... a
    później na miejscu, w Gliwicach, wymiana klawiatury. I problemów nie było...

    --
    Pozdrawiam
    Konop


  • 10. Data: 2010-06-07 14:37:26
    Temat: Re: Samsung - który serwis gwarancyjny?
    Od: "d530" <d...@p...com>


    "Pszemol" <P...@P...com> wrote in message news:hui6d8.4c4.0@poczta.onet.pl...
    >
    > Tylko po co skoro z napraw gwarancyjnych każdy serwis żyje??
    > Serwis gwarancyjny to łatwe pieniądze - nie trzeba się z klientem


    Układ funkcjonuje w ten sposób, że serwis otrzymuje opłatę ryczłtową za otworzenie
    obudowy i zdiagnozowanie uszkodzenia.

    Jeśli przyczyną było "zalanie" urządzenia to gwarant odmawia naprawy nie ponosząc
    dalszych kosztów.

strony : [ 1 ] . 2


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: