eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaSamsung - który serwis gwarancyjny?Re: Samsung - który serwis gwarancyjny?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Samsung - który serwis gwarancyjny?
    Date: Mon, 7 Jun 2010 07:16:55 -0500
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 26
    Message-ID: <h...@p...onet.pl>
    References: <hu7voh$pbp$1@news.onet.pl> <h...@p...onet.pl>
    <hug8tb$1rqt$1@news.mm.pl> <6...@4...com>
    Reply-To: "Pszemol" <P...@B...com>
    NNTP-Posting-Host: adsl-76-217-96-243.dsl.emhril.sbcglobal.net
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1275913057 32358 76.217.96.243 (7 Jun 2010 12:17:37 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 7 Jun 2010 12:17:37 +0000 (UTC)
    X-Posting-Agent: Hamster/1.3.13.0
    In-Reply-To: <6...@4...com>
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8089.726
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8089.726
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:589702
    [ ukryj nagłówki ]

    "J.F." <j...@p...onet.pl> wrote in message
    news:6gan061i2o02mrcov6jmr65og6b26f809v@4ax.com...
    > On Sun, 06 Jun 2010 15:45:17 +0200, Czarek wrote:
    >>W dniu 2010-06-06 15:23, Pszemol napisał/a:
    >>> Telefony mają wewnątrz nalepkę-czujnik wilgoci zmieniającą kolor...
    >>> Jeśli zmieniła kolor, znaczy że telefon był zalany, mimo iż dziś suchy.
    >>> I wtedy nie podlega gwarancji.
    >>> Więc nie jest to "bo tak" tylko jest dowód że był zalany lub nie był.
    >>
    >>A jaki problem w nieuczciwym serwisie spowodować aby ten czujnik zmienił
    >>kolor?
    >
    > Bo on nie powinien byc w srodku, tylko dostepny na tyle zeby przy
    > przyjeciu telefonu zapisac "nie/zalany".

    Zwykle pod wyjętą baterią lub SIM kartą jest jeden a w środku drugi.

    > A i tak nieuczciwy serwis wrzuci na dzien do slonej wody i bedzie
    > niewatpliwie nosil wyrazne slady zalania.

    Tylko po co skoro z napraw gwarancyjnych każdy serwis żyje??
    Serwis gwarancyjny to łatwe pieniądze - nie trzeba się z klientem
    użerać, targować o cenie, przekonywać że sprzęt wart naprawy...
    Po gwarancji to już dużo trudniej przekonać klienta że stary
    sprzęt warto jeszcze naprawić.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: