  • Data: 2012-05-28 15:35:32
    Temat: Re: Samsung i9001 Galaxy S+ mms problem (orange)
    Od: "Q" <n...@s...org> szukaj wiadomości tego autora

    > Zrestartuj tel. do ustawień fabrycznych, odpal od nowa i powinno się samo
    > skonfigurować (mi w HTC samo się ustawia) po tym sprawdz czy działa.

    Ponoc "ten typ" mial tak od samego poczatku -
    - "nawet" konsultant z orange nie dal rady.
    Telefon bede widzial za pare dni,
    ale nie widzi mi sie tworzenie i odtwarzanie bekapu.

    Czy naprawde ten android / galaxy ma az takie problemy
    z odbieraniem / wysylaniem mms'ow?
    Czytalem na grupach, ze wlacznie wifi pomaga,
    ale w tym przypadku to sie nie sprawdzilo,
    ze juz nie wspomne, ze musialbym niezle ocipiec,
    zeby miec wlaczone nonstop wifi przez mms'y :).

    Komus z galaxy s+ w orange dzialaja mmsy?
    Z difolta czy cos trza bylo zamacherowac?