eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetSamsung i pojemnośc dysku dodatkowego - niewiadoma.Re: Samsung i pojemnośc dysku dodatkowego - niewiadoma.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.POSTED!not-for
    -mail
    From: Rafał Łukawski <r...@l...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Samsung i pojemnośc dysku dodatkowego - niewiadoma.
    Date: Fri, 12 Aug 2011 20:30:23 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 38
    Message-ID: <j23rhk$ra7$1@news.onet.pl>
    References: <j1urid$va7$1@mx1.internetia.pl>
    <aegsuzgwt6c5$.dlg@maverick.przemekryk.no-ip.info>
    <j1v69j$lcg$1@mx1.internetia.pl> <j1va2b$jm0$1@news.onet.pl>
    <j202c6$mar$1@news.onet.pl> <j209m6$feu$1@news.onet.pl>
    <j21btv$21h$1@news.onet.pl> <j23b2o$4r9$1@news.onet.pl>
    <j23o8k$g8e$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: 89-74-60-198.dynamic.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1313173876 27975 89.74.60.198 (12 Aug 2011 18:31:16 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 12 Aug 2011 18:31:16 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:5.0) Gecko/20110624
    Thunderbird/5.0
    In-Reply-To: <j23o8k$g8e$1@news.onet.pl>
    X-Antivirus: avast! (VPS 110812-0, 2011-08-12), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.comp.pecet:1198212
    [ ukryj nagłówki ]

    On 2011-08-12 19:35, VSS wrote:
    > W wiadomości:j23b2o$4r9$...@n...onet.pl,
    > Rafał <r...@l...pl> nastukał:
    >> mowa była o sprzedaży wysyłkowej.
    >
    > tym bardziej sprzedawca nie ma obowowiązku odebrać towaru "używanego".
    > rozpakowanie dysku, podłączenie do komputera jest użyciem dysku.
    > sprzedawce nie obchodzi czy podłączyłeś go na minutę czy 2 dni. sklep to
    > nie wypozyczalnia dysków gdzie każdy może sobie kupić, sprawdzić, oddać,
    > znów kupić, sprawdzić, oddac i tak w kółko. jestem ciekaw czy jakby
    > jakis pacjent tak zrobił w Twoim sklepie 5 razy czy byłbys taki chętny
    > odbierać od niego te dyski.

    Jak już chyba pisałem, każdą taką kwestie rozpatruje indywidualnie,
    obawiam się jednak, że każdą batalie w sądzie (gdyby pojawił się zaradny
    klient na pewno być przegrał).

    Weź pod uwagę:
    - zamówienie nie oznacza jednoznacznie, że towar wyśle, jeżeli ktoś robi
    jaja, anuluje zamówienia
    - klient każdorazowo płaci za przesyłke w jedną i w druga stronę, jeżeli
    nie jest to działanie celowe, to zwroty stanową bardzo mały udział w
    całym obrocie - jaki, to już tajemnica sklepu ;)

    >
    >> Opakowania bywaja rozne - 3.5" samsung mial zwykle plastikowe pudelka
    >
    > możesz pudełko zakleic stickerem, otwarcie go uznaje się, za uzycie
    > dysku. a sticker na dysk w foliowym worku można nakleic przez niewielkie
    > nacięcie w folii. tak robia firmy w których ja kupuję dyski.

    Ja wychodze na przeciw klientom, nie przeciw nim ;) Więcej czasu i
    pieniędzy traci się nie z powodu przyjęcia zwrotu, ale z powodu dalszej
    potencjalnej batalii.


    --
    Western Digital Silver Partner - http://luktronik.pl/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: