  • Data: 2011-08-14 17:14:40
    Temat: Re: Samsung i pojemnośc dysku dodatkowego - niewiadoma.
    Od: Rafał Łukawski <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2011-08-14 19:11, Rafał Łukawski wrote:

    > Sprzedawca zobowiazany jest ustawowo do dania gwarancji konsumenckiej:
    > - 2 lata
    > Dla firm:
    > 1 rok
    >
    > Nawet jezeli tego nie napisze - paragon/faktura pozwala Ci skutecznie
    > się tego domagać. Oczywiście jeżeli kupujesz w tzw. komisach, gdzie
    > połowa to lewizna, to nie dziw się, że spuszczą Cie na drzewo. Dyktafon,
    > donos do US i taki złodziejaszek sobie pofrunie ... aż do następnej
    > działalności przestępczej.

    W przypadku sprzedazy konsumenckiej sprzedawca, punkt wydawan (neo
    shopki itp) moga mowic cokolwiek. ONI MUSZĄ Ci dać gwarancje. jeżeli
    tego nie robią, to po prostu łamią prawo, a ty możesz dochodzić swoich
    racji. Na 100% przegrają. Oczywiście. Gdy kupie coś za 5 zł, dam sobie
    spokój, ale gdy za 105, nie widzę powodu by złodziejaszki mnie olewały.