  • 141. Data: 2012-05-10 07:27:30
    Temat: pac
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    news:4fab50cf$0$1298$65785112@news.neostrada.pl...

    > Dobre, hamburgerowy pszemus nie zawacha sie jak widac zrobic z siebie
    > idiote w dowolnym wymiarze.
    > W hameryce pewnie tez maja obiektywne recenzje ksiazek, filmow, oraz...
    > brandow. Z tego ostatniego wiadomo co wychodzi.

    zawaha, heheh, chociaz skoro pszemus to i zawacha

  • 142. Data: 2012-05-10 07:29:53
    Temat: Re: Samsung dalej zrzyna od Appla...
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Do USA ta moda tez zreszta dotarla ... za to tunera kablowki u rodzicow
    > nie potrafie zaprogramowac i sie przyzwyczaili i wciskaja np 107 :-)

    Na platformach satelitarnych tez jest blokada - za miejsce na liscie mysle,
    ze nadawcy musza dawac upust, to jest element promocji.

  • 143. Data: 2012-05-10 09:51:40
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2012-05-09 19:46, Pszemol pisze:

    > ??
    do piwa
    pod piwa
    :)

    > Punkt dla Ciebie! :-)

    > A możesz Adamie wypowiedzieć się bardziej szczegółowo i napisać
    > które konkretnie patenty Apple i które zastrzeżone wzory użytkowe
    > nie spełniają punktów jakie wymieniłeś?
    > Najchętniej abyś podał
    > przykłady stanu techniki sprzed patentu i napisał dlaczego sędzia
    > rozpatrujący sprawę Apple w Niemczech miał inne zdanie niż Twoje...

    przyklady stanu techniki byly tu podawane wielokrotnie i obrazowo
    (wczesniejszy model odtwarzacza samsunga np).

    A ze sedzia w Germani wydal sporny wyrok (bo urzadzenia jednak nie byly
    identyczne - nawet gabarytowo od siebie odstawaly a podobienstwa trzeba
    bylo poszukiwac na sile) , ktory jest juz uchylony - nie mam pojecia.
    Sedzia kierowal sie swoja ocena (moze byl fanem jablka? ;)
    W inncyh krajach - mimo wielkich zabiegow ze strony Apple'a - to nie
    przeszlo - moze sedziowie wykazali sie tzw zdrowym rozsadkiem?
    (ale spowodowalo to zablokowanie na jakis czas sprzedazy w Germanii
    tabletow GalaxyTab (kupowalem kuzynowi taki 10.1" w PL i zawozilem na
    swieta).

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 144. Data: 2012-05-10 12:31:21
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    AL <a...@s...tam> wrote:

    > na zaokraglone roki telefonu tez?

    Czy androidziarze są naprawdę tak głupi i ślepi, że rozpoznać potrafią tylko
    rogi zaokrąglone lub kanaciaste?

  • 145. Data: 2012-05-10 12:32:58
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    AL <a...@s...tam> wrote:

    > na zaokraglone roki telefonu tez?

    Czy androidziarze są naprawdę tak głupi i ślepi, że rozpoznać potrafią tylko
    rogi zaokrąglone lub kanciaste? Kolorów pewnie też znasz tylko osiem i
    więcej nie odróżniasz. Na parkingu by nie poznał własnego samochodu gdyby
    nie rejestracja.

  • 146. Data: 2012-05-10 14:38:18
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2012-05-10 12:32, Skrypëk pisze:

> [...]
    > rogi zaokrąglone lub kanciaste? Kolorów pewnie też znasz tylko osiem i
    > więcej nie odróżniasz. Na parkingu by nie poznał własnego samochodu

    o pojawil sie moj ulubieniec :)

    w sumie na ilosc kolorow w swoim WP7 nie narzekasz - prawda - az siedem
    czy osiem tylko?

    Sie czep swojego WP i Lumii - bo cienko przeda (zwlaszcza Nokia) i
    niedlugo robote stracisz, mimo wiecznego spamowania na grupie :/

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 147. Data: 2012-05-10 15:58:23
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    AL <a...@s...tam> wrote:

    > o pojawil sie moj ulubieniec :)
    >
    > w sumie na ilosc kolorow w swoim WP7 nie narzekasz - prawda - az
    > siedem czy osiem tylko?

    Nie pamiętam ile kolorów mieści się w 32-bitach. Jakieś kilkanaście milionów
    bodajże.

    > Sie czep swojego WP i Lumii - bo cienko przeda (zwlaszcza Nokia) i
    > niedlugo robote stracisz, mimo wiecznego spamowania na grupie :/

    Co ma wspólnego jakieś WP i jakaś Lumia z Samsungiem kradnącym design
    karoserii od Apple?

  • 148. Data: 2012-05-10 16:26:36
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    kakmar <k...@g...com> wrote:

    > Tego właśnie zupełnie nie rozumiem, dlaczego puszcza się takie
    > bezsensownie przeregulowane gnioty.

    Sam jestes gniot.

    > Kogo K. obchodzi jak jest transmitowany materiał

    Autora, który nie zrzekł się swych praw tylko licenconował utwór do
    eksploatacji na konkretnym polu.

  • 149. Data: 2012-05-10 16:28:26
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    z <z...@g...pl> wrote:

    > A może reprezentuje pogląd którego zatwardziali poplecznicy
    > XX-wiecznego prawa własności przepisanego bezmyślnie na na własność
    > intelektualną nie chcą lub nie mogą zrozumieć.

    No ja tu widzę, że to ty nie odróżniasz praw autorskich od praw własności.

  • 150. Data: 2012-05-10 16:31:34
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    Waldek Godel <n...@y...org> wrote:

    > Do celów komercyjnych - tak.
    > Do celów niekomercyjnych - zdecydowanie nie. Osoby fizyczne już raz
    > za te materiały zapłaciły płacąc abonament RTV i dostęp do tych
    > materiałów im się należy jak psu buda.

    No jasne. A jak film leciał w kinie i ludzie zapłacili za bilety, dojazd i
    popcorn, to teraz wolno go rozpowszechniać nie płacąc autorowi?
    Weź, trollu Waldku, nie opowiadaj bzdur.