  • 151. Data: 2012-05-10 16:44:55
    Temat: Re: Samsung dalej zrzyna od Appla...
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Dwa klawisze, upierdliwe.

    > Ja tam mam zaprogramowane pod 1, 2, 3, .. :-)

    Jedynkie, dwójkie i polsat?

    Bosze, największy problem życiowy polaczków-bieczaczków - poustawianie
    telewizji dla proli pod odpowiednie numerki na pilocie.

  • 152. Data: 2012-05-10 17:14:21
    Od: ALEX MR <c...@g...pl>

    W dniu Cz 10 05 2012 15:58, Skrypëk pisze:

    > Co ma wspólnego jakieś WP i jakaś Lumia z Samsungiem kradnącym design
    > karoserii od Apple?

    Przestań bredzić. Samsung niczego nie musi kraść. Timkuk czuje że wyrósł
    mu potężny rywal, który może mu zagrozić to wymyśla bzdurne wojny
    patentowe. Trzymam kciuki by Samsung przytarł nosa Apple :-)
    BTW sporo "bebechów" do iBadziewia jest "Made by Samsung". Zgroza ;->

    --
    ALEX MR, generał lejtnant, Pod Cusimą flota japońska nie tylko zatopiła
    flotę rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy :-D

  • 153. Data: 2012-05-10 17:20:58
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Pszemol" napisał w wiadomości
    >To jest właśnie problem.
    >Jak nowy iPhone będzie miał dwie kamerki do kręcenia filmów 3D
    >i będzie potrafił pokazywać filmy 3D na swoim ekranie to jak myślisz,
    >co będzie miał nowy telefon Samsunga za parę miesięcy?

    Zapewne.

    Ale nie bardzo rozumiem - maja nie robic telefonow 3D ?
    Czy moze bedziesz sie oburzal ze tez dali dwie kamerki ?

    Jesli Apple to jakos opatentuje, to nie beda robic, a jak nie
    opatentuje ... to co stoi na przeszkodzie ?

    Poza tym to dziala w obie strony.
    Jak Apple mogl tak zerznac i zrobic telefon komorkowy. Jak mogl w nim
    umiescic przegladarke internetu - przeciez to nie jego pomysl.
    Jak mogl uzyc ekranu dotykowego ?
    Czemu zerznal od innych MMS'y. I GPS.
    A nawet Siri :-)

    >Potrafisz wskazać co Samsung wymyślił nowego, innowacyjnego,
    >coś czego jeszcze w telefonach wcześniej nie było, co warto OD NIEGO
    >z Galaxy S II lub Galaxy S III skopiować ?

    Miasto Kobiet ? "najcienszy telefon na swiecie" ?
    Bada.
    Byl tez czolowce Androida, promowal ekrany dotykowe.

    A Apple co wymyslil ? Czego wczesniej w telefonach nie bylo !
    Przewijanie zdjec posunieciem paluchem - to musze przyznac :-)

    A tak wrajac do przykladu - Samsung robi ekrany 3D. A Apple swoje u
    kogo kupuje, takze te zwykle ? Rozumiem ze nie u Samsunga, to moze w
    LG ? :-)

    P.S. Samsung ma w USA zarejestrowanych 48 tys patentow. Apple 4.8 tys.
    Aczkolwiek to nie musi byc miarodajne.

    PPS. http://www.esato.com/board/viewtopic.php?topic=17613
    8
    jak oni mogli - z rysikiem :-)

  • 154. Data: 2012-05-10 19:02:27
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Skrypëk" <škrypëk@publiçenëmy.pl> wrote in message
    .com...
    > Nie pamiętam ile kolorów mieści się w 32-bitach.
    > Jakieś kilkanaście milionów bodajże.

    Więcej niż Twoje oko jest w stanie rozróżnić...
    To coś jak z "retina display" - więcej pikseli niż Twoje oko widzi.

    p.s. tnijcie panowie niepotrzebne cytaty bo się tasiemce robią...

  • 155. Data: 2012-05-10 19:07:15
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "ALEX MR" <c...@g...pl> wrote in message
    > BTW sporo "bebechów" do iBadziewia jest "Made by Samsung". Zgroza ;->

    Ten i tamten to nie ten sam Samsung...
    http://www.appleinsider.com/articles/12/02/20/samsun
    g_officially_spinning_off_struggling_lcd_business_in
    _april.html
    A ten Samsung co produkuje LCD nie wzgardzi pieniędzmi od Apple
    i zrobi wszystko aby Apple nie poszedł sobie do LG czy gdzieś indziej.
    Przecież Apple konsumuje miliony sztuk wyświetlaczy - o takiego
    klienta się dba jak o kurę znoszącą złote jajka. Jak sam widzisz wyżej
    nawet firmę potrafili podzielić aby Apple nie brzydził się kupować
    od konkurencji :-)))

  • 156. Data: 2012-05-10 19:17:01
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    ALEX MR <c...@g...pl> wrote:

    > Przestań bredzić. Samsung niczego nie musi kraść.

    To po co tak robi?

  • 157. Data: 2012-05-10 19:27:15
    Od: ALEX MR <c...@g...pl>

    W dniu Cz 10 05 2012 19:17, Skrypëk pisze:

    > To po co tak robi?

    Co robi? Kradnie? Dobrze się czujesz? Jeszcze od najbardziej zacofanej
    technologicznie firmy?
    Nie sądziłem że dożyje czasów gdy będę musiał napisać: iStrybysz wróć,
    przynajmniej trollowałeś na poziomie :-(

  • 158. Data: 2012-05-10 21:05:37
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    ALEX MR <c...@g...pl> wrote:

    > Co robi? Kradnie? Dobrze się czujesz? Jeszcze od najbardziej zacofanej
    > technologicznie firmy?

    A co ma rzekome zacofanie technologiczne wspólnego z designem i jego
    podrabianiem? Czy może mam z tego wynieść, że Samsung jest najbardziej
    zacofaną stylistycznie firmą?

  • 159. Data: 2012-05-10 21:30:42
    Od: ALEX MR <c...@g...pl>

    W dniu Cz 10 05 2012 21:05, Skrypëk pisze:

    > A co ma rzekome zacofanie technologiczne wspólnego z designem i jego
    > podrabianiem?

    Ano to że design dużo prościej, szybciej i taniej nadrobić niż zacofanie
    technologiczne. Apple jedynie opatentowało wygląd iP. Czy wymyśliło to
    sprawa co najmniej dyskusyjna. Podobnie jak "kradzież" designu iP przez
    Samsunga.

    > Czy może mam z tego wynieść, że Samsung jest najbardziej
    > zacofaną stylistycznie firmą?

    Możesz sobie wynosić co chcesz. Nawet to że Bell ukradł Jobsowi pomysł
    na telefonię, a Skandynawowie pomysł na telefonię mobilną. Ale nie
    znikniesz faktu że Apple zamknęło się w swoim iRezerwacie i już
    przegrywa. A Droid obecnie jest na fali i na razie nie widać dla niego
    konkurencji. A Samsung ma jeszcze w rezerwie badę/Tizena i kto wie czy
    on nie będzie na fali za 10 lat dlanaprzykładu.
    Nienawiść do Droida przyćmiewa ci obiektywizm.

  • 160. Data: 2012-05-10 22:31:28
    Od: z <z...@g...pl>

    W dniu 2012-05-10 07:17, Pszemol pisze:

    > Co dokumentacja pisze na temat "konturów"?
    > Jak to rozumieją dokładnie?
    W skrócie: narysowanie linii od punktu o współrzędnej xy do punktu x1y1
    można już nazwać "dziełem" i powinno to podlegać ochronie. Tak obecne
    przepisy można zinterpretować

    > Dlaczego ktoś inny nie narysuje innych konturów?
    Innych konturów nie da się narysować. Chyba nie muszę tłumaczyć dlaczego ;-)