    From: Saiko Kila <f...@b...cy>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Samsung - czy coś złego wiadomo o tym dysku?
    Date: Fri, 3 Dec 2010 18:38:21 +0100

    Proces 1634Racine <1...@R...pl> zwrócił błąd:
    > Zakladajac, że ma byc (CICHYM...) dyskiem zewn. w obudowie wellanda, 5400
    > rpm, 1,5TB - czy cos zlego wiadomo o tym dysku, czy brac i nie kombinowac?:
    > http://www.ceneo.pl/2657833s
    >
    > stad zamierzam kupic:
    > http://www.comp4you.eu/pricelist/pricelist.bytypes.c
    ustom.aspx
    > - sensowna rozmowa byla

    Ja mam dokładnie ten dysk, ale kupiony w agito. Szczerze mówiąc jedyną
    jego wadą jest chyba masa, bo ciężki bardzo. Inne rzeczy (np. "wolność")
    są zakładane i tak ma być. Kiedy czytałem opinie o nim przed zakupem nie
    natknąłem się na żadne problemy z kompatybilnością, ten dysk jest
    przeznaczony na magazyn i backupy. Ja sprawdzałem go z paroma chipsetami
    i nie widzę problemów.

    --
    Saiko Kila
    "We will build new ships to carry man forward into the universe, to gain