  • Data: 2010-12-12 20:38:18
    Temat: Re: Samsung - czy coś złego wiadomo o tym dysku?
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jamnior in news:ie0hnk$e0q$1@news.task.gda.pl
    [...............]
    > ja nabyłem swój na giełdzie w Wa-wie u stałego "mojego dostawcy narządów"
    > :), jeśli przysłany przez morele jest sprawny, to chyba niema o co kruszyć
    > kopii. Przetestuj na wszelki słuczaj.

    podobno SMART może byc wykonany na dysku jeszcze bez formatu - w nocy
    wykonam smart na takim dysku. W kazdym razie sprobuje (via USB)
    Ale:
    poki co, to odpalilem ten dysk w obudowie wellanda i efekt taki:
    1.
    na starcie slyszalny b.cichy (ale jednak) narastający szum rozpedzania. To
    rozumiem, wiadomo dlaczego. Ale potem
    2.
    z 7 sek klekotania, jakby "coś o coś" usilowalo zahaczyc... To ten rodzaj
    dzwiekow, ktore przy okazji hdd przyprawiaja o zawały, wiec tylko pytanie -
    MASZ TAK SAMO? To jakas specyfika rozpedzania w obudowie??

    Gdy klekotanie/chrobotanie niknie - dysk chodzi cichutko.

    Sklaniam sie ku oddaniu dysku morelom, niestety, takie chrobotanie, to nie
    jest pewnie cos w normie.

    [...............]
    > Szczerze mówiąc, nie mam napisów na naklejce typu "SpinPoint EcoGreen
    > F2EG", ale swój kupowałem jako właśnie taki (green). Myślę że 5400 obr/min
    > mówi o linii green. Dla mnie to nie jest specjalnie ważne. Pracuje dobrze,
    > to nie szukam dziury w całym :).
    > Tu zdjęcie mojego (sory za jakość, robione komórką).
    > http://iv.pl/images/01638781623213900951.jpg

    tak w istocie pewnie jest. Ta linia hd154ui to pewnikiem tylko i wylacznie
    "spinpoint" i szkoda dalej dlubac.
    ja tylko dlatego tak tego modelu pilnowalem, bowiem zakladalem, że wypada mi
    NIE eksperymentowac, tylko brac DOKLADNIE taki sam typ dysku, jaki
    sprawdziles, że dziala w wellandzie.