    From: "1634Racine" <1...@R...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Samsung - czy coś złego wiadomo o tym dysku?
    Date: Fri, 3 Dec 2010 00:33:33 +0100

    Irokez in news:id8k94$6ms$1@news.onet.pl
    > Użytkownik "1634Racine" <1...@R...pl> napisał w wiadomości
    > Ze tak zapytam: a niby dlaczego nie działa?
    > EcoGreen Samsung zrobił bo: obroty 5400 a nie 7200 przez co mniej bierze
    > prądu i się mało grzeje. Mam taki (tylko 1TB) w zewnętrznej obudowie
    > Samsung Story.

    jest mozliwe, że sprzedajacy wellandy [ktorego trudno posadzac o
    stronniczosc] mial na mysli TYLKO "zielone" WD oraz inne jakies marki oraz
    ich linie naprawde "eko" (są w ogole takie??), a nie tzw. "eko", jaką [jak
    widac] sa w/w samsungi.
    A moze chodzi TYLKO I WYLACZNIE o zielone WD, bowiem dzisiaj dostalem, poza
    Twoim,jeszcze jeden komunikat od pewnego fachury:
    - faktycznie w wellandach sa klopoty,ale wg jego wiedzy pewnej: z zielonymi
    WD
    - np samsung HD154UI 5400 rpm, ktory niewatpliwie jest z linii ecogreen, u
    niego bez problemu chodzil w dwoch roznych wellandach.
    Ergo: widocznie sprawa nie dotyczy wszelkich eko-podobnych, a juz nie "eko"
    z racji tylko 5400.