    From: "Mr. Misio" <m...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Samsung - android - parę pytań
    Date: Wed, 08 May 2013 18:32:52 +0200

    Użytkownik atm napisał:

    > Czyli wracamy do punktu wyjscia:
    > 1. Kupiles dziadostwo, badziewie, tandete, niedorobke (odpowiednie
    > podkreslic) i na tej podstawie oceniasz caly swiat. Cos malo marudzisz
    > na temat tabletu, ktory podobno posiadasz....czym on jest napedzany?

    Androidem. Ale moge pomarudzic. Mimo, ze mniej.

    Android niby taki sam, a inny. To znaczy nie ma czesci GSM w nim :]
    Tablet to tablet, a nie telefon. W telefonie na androida utyskiwalem
    glownie na funkcje telefoniczne. W tablecie nie moge utyskiwac, bo ich
    nie ma.

    no i to jednak "aż" 7 cali. Wygodniej. Ale jak mi ktos powie, ze mam
    nosic 7 calowy telefonto pekne ze smiechu :D

    Jako system-zabawka na tablecie android sprawdza sie swietnie. Dlaczego
    zabawka? Bo wlasciwie na tablecie to se mozna cos poprzegladac, ale nie
    popracowac. Oczywiscie, jak ktos ma prace polegajaca na przegladaniu
    stron WWW to sobie popracuje.

    Pograc niby tez mozna. W Angry Birds. Niestety reszta odpada, glownie ze
    wzgledu na sterowanie i wirtualne klawisze/pady/kontrolery. Co sprowadza
    sie do tego, ze albo sobie zaslaniasz ekran łapami, i cie zabiją, albo
    nie zaslaniasz i cię tez zabiją ;)

    Od grania mam konsolę. Sprawdza się lepiej. Wygodniej. I nie musze sie
    martwić, ze jak pogram godzine to mi padnie bateria ;)

    Ogolnie tablet lezy w szufladzie i nie pamietam kiedy go ostatnio
    wlaczylem. Okazalo sie, ze po przetestowaniu jak dziala, okazalo sie ze
    ... dziala i co z tego?

    Ladnie wygladaja na nim fotki :]

    Pod warunkiem, ze nie w sloncu.

    Do czytania ksiazek sie nie nadaje. Wole papier. Nie testowalem jeszcze
    e-papieru. Ale i tak wole papier. Czytam w wannie :] Jak mi ksiazka
    czasem wpadnie to... po wyschnieciu mozna czytac dalej.

    Tak wiem, nie moge wozic ze soba 100 tysiecy ksiazek jak jade pochodzic
    po gorach. No jakos mnie to nie boli, bo wezme sobie jedna ksiazke do
    przeczytania. Druga kupie gdzies na miejscu jak mnie zajdzie potrzeba.

    Ale wracajac...

    Ludzie lubią gadżety i zabawki. Wydaje im się, że dzięki smartfonom i
    tabletom maja lepsze zycie...

    Hmmmm....

    Polecam:

    http://www.youtube.com/watch?v=EPG9ZiuBH7Q