    From: kosmos <e...@c...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Samsung - android - parę pytań
    Date: Wed, 08 May 2013 17:26:36 +0200

    W dniu 2013-05-08 13:30, Mr. Misio pisze:
> [...]

    Helium (dawniej

    > Poza zgraniem sejwów gierek archiwizuje jakies wazne i przydatne rzeczy?

    Dla mnie kwestia sejwów była najistotniejsza, ale zasada jest taka, że
    program po prostu zapisuje stan aplikacji na dany moment. Czyli na
    przykład jeśli masz aplikację typu "przypominacz", to po zgraniu i
    odtworzeniu powinna się z powrotem pojawić baza Twoich wpisów do tego
    programu oraz jego ustawienia, dokładnie tak jak było w momencie zgrania
    (co więcej, da się w ten sposób przenosić backupy pomiędzy różnymi
    urządzeniami).
    Niestety, nie da się zapisać danych ze wszystkich aplikacji systemowych
    - nie zapamiętuje np. ustawień systemowych ani danych kont pocztowych
    (ale już SMSy tak).
    Wszędzie chwalą aplikację Titanium Backup, ale on wymaga roota, a mi się
    nie chce w tym temacie doktoryzować.