    From: atm <...@v...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Samsung - android - parę pytań
    Date: Wed, 08 May 2013 15:07:42 +0200

    On 2013-05-08 14:33, Mr. Misio wrote:

    > Tylko dlaczego postep ma sie kojarzyc z coraz wieksza iloscia problemow?
    > Czas ktory zmarnowalem na konfiguracje telefonu z androidem, zeby jako
    > tako dzialal to czas stracony przeze mnie. Nikt mi za niego nie zaplaci
    > a co gorsza, ja za to zaplacilem kupujac produkt. W pakiecie dostajac "a
    > teraz szanowny kliencie, zrob to sam!".

    Jak pisalem wczesniej, klienci chca szybsze ladniejsze itd, prducent sie
    nie wyrabia i wypuszcza na rynek wersje alpha lub beta. Podonie przeciez
    blysnela Nokia w Stanach promujac chyba Lumie 900 jako telefon wolny od
    wszelkich niedorobek (w przeciwnienstwie do konkurencji)... i za chwile
    przepraszali klientow i czym predzej szykowali latke.
    Obecnie nie ma zadnego dopracowanego nowego telefonu na rynku.
    Z reszta to tez nic nowego, w Palmach co i rusz byl jakis problem z
    digitezerm, szumami w sluchawkach, w ipaqu 2200 odpadaly gumowe boki
    itd. Podobnie E52, wpisza w google Nokia E52 issues, bedziesz mial ladna
    liste z mikrofonem na czubku torcika.

    > No coz, stado much nie moze sie mylic, ze gowno jest smaczne.
    >
    > W mniejszasci sa tacy jak ja, ktorzy chcieliby:
    >
    > - aby w sloncu cos bylo widac na tym megahiperduper ekranie (po co mi
    > ekran, ktorego nie mozna uzytkowac?)

    E fe, zly Android, zly!!!

    > - aby bateria trzymala jednak troche dluzej (2-3 razy), na co mi
    > telefon, ktory ciagle sie rozladowuje "pędzikiem" (cytujac reklame).

    Noz ten Android.... nawet w Iphone i WP wcina podstepnie baterie.

    > - aby był to produk out-of-box a nie zrob-to-sam - na co mi telefon, w
    > ktorym do normalnego dzialania musze wymienic, sciagajac ze sklepu, cala
    > kope aplikacji (bo developerom sie nie chcialo popracowac nad swoimi
    > wersjami do danego modelu telefonu).

    Czyli wracamy do punktu wyjscia:
    1. Kupiles dziadostwo, badziewie, tandete, niedorobke (odpowiednie
    podkreslic) i na tej podstawie oceniasz caly swiat. Cos malo marudzisz
    na temat tabletu, ktory podobno posiadasz....czym on jest napedzany?
    2. Jesli chciales out-of-the-box trzeba bylo brac iPhonea lub Nokie z
    WP, ktore to platformy ciesza sie taka opinia. Ja nie mam problemu z
    aplikacjami systemowymi w SGS2. Zeby bola mnie jedynie po przesiadce na
    N8 (ktora cenie za aparat i darmowa nawigacje, choc gdy porowna sie ja z
    CoPilotem to okazuje sie, ze czasem warto zaplacic).