    From: "Mr. Misio" <m...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Samsung - android - parę pytań
    Date: Wed, 08 May 2013 14:33:17 +0200

    Użytkownik atm napisał:

    > Dokladnie, tyle ze w zasadzie sami chcemy przedmiotow lepszych,
    > szybszych z wiesza iloscia czegosobieduszazyczy. Najlepiej jeszcze
    > w dobrej cenie i dosc szybko aktualizacje sprzetu. Efekt jest jaki jest,
    > tez nie jestem tym zachwycony. Na przeciwnym biegunie mamy tablety z
    > napisem klinowym Made in Babylon... nieograniczony czas pracy, brak
    > baterii, cos a'la e-ink itd ;]

    Tylko dlaczego postep ma sie kojarzyc z coraz wieksza iloscia problemow?
    Czas ktory zmarnowalem na konfiguracje telefonu z androidem, zeby jako
    tako dzialal to czas stracony przeze mnie. Nikt mi za niego nie zaplaci
    a co gorsza, ja za to zaplacilem kupujac produkt. W pakiecie dostajac "a
    teraz szanowny kliencie, zrob to sam!".

    No coz, stado much nie moze sie mylic, ze gowno jest smaczne.

    W mniejszasci sa tacy jak ja, ktorzy chcieliby:

    - aby w sloncu cos bylo widac na tym megahiperduper ekranie (po co mi
    ekran, ktorego nie mozna uzytkowac?)

    - aby bateria trzymala jednak troche dluzej (2-3 razy), na co mi
    telefon, ktory ciagle sie rozladowuje "pędzikiem" (cytujac reklame).

    - aby był to produk out-of-box a nie zrob-to-sam - na co mi telefon, w
    ktorym do normalnego dzialania musze wymienic, sciagajac ze sklepu, cala
    kope aplikacji (bo developerom sie nie chcialo popracowac nad swoimi
    wersjami do danego modelu telefonu).

    No ale cóż, miliony much to miliony sprzedancyh egzemplarzy...

    Trudno sie dziwic, ze w srebrnym papierku opakowane firmy sprzedaja po
    prostu badziew.