  • Data: 2013-05-07 09:01:04
    Temat: Re: Samsung - android - parę pytań
    Od: "Chris" <c...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Berdan nabazgrał(a):

    > Do tej pory korzystałem z telefonów Nokia i systemu Symbian.
    > Wszystko było ok ale doszedłem do wniosku, że ... przesiądę się na
    > Samsunga i Androida.
    > 1. Czy są jakieś generalne rady dla nowicjusza w dziedzinie smartofonów,
    > z androidem, od samsunga?

    Używać i nie marudzić że coś nie działa, jak nie działa szukać dla czego
    samemu się coś zjebało.

    > 2. Jakie programy warto pobrac, gdzie ich szukać

    Takie jakie potrzebne urzytkownikowi, strona: play.google.com

    > 3. Czy jest jakis darmowy program antywirusowy na androida?

    Jedyny soft bezpieczenistwa jaki mam na tel. to lookout (opis znajdziesz w
    sklepie googla)

    > 4. czym i jak robić kopie nowego - czystego - telefonu (z fabryki) aby w
    > przyszlosci zrobic ew. format i przywrocenie starych ustawien

    To nie PC, backup robi się po instalacja całego softu ale w sumie też nie
    trzeba bo po wyczyszczeniu tel do fabryki aplikacje ze sklepu googla są
    pobierane automatycznie albo są na liście do pobrania.

    > 5. CZy znacie jakas dobra strone dla posiadaczy SGS2?

    forum.android.pl

    > Z góry dzięki za pomoc.

    nie ma za co.