  • 1. Data: 2010-06-28 10:52:30
    Temat: Samsung, a Pentax.
    Od: " 666" <j...@g...pl>

    Które lustrzanki cyfrowe Samsunga są odpowiednikami których lustrzanek
    Pentaksa?
    A jak jest z obiektywami?
    THX

  • 2. Data: 2010-06-28 11:02:11
    Temat: Re: Samsung, a Pentax.
    Od: "gebi" <gebi_KASUJ_TOO_@_I_TO_poczta.fm>

    Użytkownik " 666" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Które lustrzanki cyfrowe Samsunga są odpowiednikami których lustrzanek
    > Pentaksa?
    Pentax *ist DS2 -> Samsung GX-1S
    Pentax *ist DL2 -> Samsung GX-1L
    Pentax K10D -> Samsung GX-10
    Pentax K20D -> Samsung GX-20

    > A jak jest z obiektywami?
    Z logiem Samsunga wyszedł obiektyw kitowy 18-55mm (jeśli się nie mylę to również
    w drugiej wersjii z GX-20), 50-200mm, obiektyw 35mm/2 i makro 100mm/2.8.

  • 3. Data: 2010-06-28 11:31:27
    Od: l...@l...localdomain

    W poście <4c288134$0$19174$65785112@news.neostrada.pl>,
    gebi nabazgrał:
    > Użytkownik " 666" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Pentax *ist DS2 -> Samsung GX-1S
    > Pentax *ist DL2 -> Samsung GX-1L

    Te dwie się nie różniły zbytnio.

    > Pentax K10D -> Samsung GX-10
    > Pentax K20D -> Samsung GX-20

    A w tych dwóch Samsungi miały trochę większe obudowy, dla mnie wygodniejsze.

    --
    Ostatnio na http://blog.lrem.net/ wymajaczyłem:
    No i skończy się przodowanie

  • 4. Data: 2010-06-28 17:10:43
    Od: "JD" <j...@g...com>

    Użytkownik <l...@l...localdomain> napisał w wiadomości grup
    in...

    > A w tych dwóch Samsungi miały trochę większe obudowy, dla mnie
    > wygodniejsze.

    Plus różnice w sofcie aparatów, nie pamiętam dokładnych porównań K10D/GX10,
    ale w GX20 brak np. trybu 114 jpgów w jakimś krótkim kilkusekundowym czasie.
    Plus nie pasujące do bliźniaków gripy.
    I moim zdaniem słusznie.

    JD

  • 5. Data: 2010-06-28 17:25:30
    Od: "JD" <j...@g...com>

    Użytkownik "JD" <j...@g...com> napisał w wiadomości grup

    > Użytkownik <l...@l...localdomain> napisał w wiadomości grup
    in...

> [...]

    ale w GX20 brak np. trybu 114 jpgów w jakimś krótkim kilkusekundowym czasie.

    o tak powinno być ;) przepraszam

    JD

  • 6. Data: 2010-06-28 22:13:03
    Od: "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl>

    "JD" <j...@g...com> napisał:

> [...]
    K10D/GX10,
    > ale w GX20 brak np. trybu 114 jpgów w jakimś krótkim kilkusekundowym

    Samsungi GX-10 i GX-20 miały tylko jeden format zapisu danych surowych - DNG
    (Pentaxy umozliwiały wybór między DNG i PEF). Różnił się też wygląd menu.

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)