    From: Adramelech <a...@t...nie.ma>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Samsung Wave S8500 - gps i parę innych pytań
    Date: Fri, 27 Aug 2010 07:47:37 +0000 (UTC)

    Alan <s...@g...pl> Odpowiedz na news:7426124e-b310-4485-94e4-
    f...@f...googlegroups.com:

    > - Czy w chwili obecnej na Wave'a znajdę jakiś sensowną aplikację GPS

    Ponoć w sklepie samsunga są jakieś nawigacje na Bade.

    > bo zakładam że telefon posiada jedynie odbiornik GPS a w ostateczności
    > jakąś płatną opcję która pewnie jest średniej jakości - coś w stylu
    > tego co oferuje NOKIA i za co trzeba dodatkowo płacić bo GPS
    > lokalizuje położenia asekurując się nadajnikami sieci komórkowej?

    AGPS przyśpiesza znalezienie fiksa. Używa do tego internetu. Używałeś
    mobilnego GoogleMaps przez Wifi?

    > Jeśli się mylę to chętnie posłucham :) bo nigdzie nie mogłem o tym
    > poczytać.

    Tu masz recenzje
    http://pdaclub.pl/index.php?option=com_content&view=
    article&id=18132:recenzja
    -samsung-8500s-wave&catid=33:sprzet&Itemid=89

    Przeczytaj jeszcze komentarze.

    > - Jak widzicie przyszłość OS Bada?

    Jak samsung nie będzie załował kasy dla developerów a do tego wypuści jeszcze
    pare modeli to może coś z tego będzie... Na razie Bada to nisza dla
    hobbystów.
    Przy okazji Wave i Galaxy S nie mają ekranów WVGA 480x800 a 392 x 653(Pen
    Tile). Przy 3.2" Wave to nie przeszkadza, przy 4" G S już trochę tak.

    Piotr Sobolewski
    adramel.cba.pl - portfolio 3d