  • Data: 2010-11-16 08:08:16
    Temat: Re: Samsung Wave 723
    Od: ALEX <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu N 14 11 2010 17:53, animka pisze:

> [...]
    zawa/

    > Ja cie kręcę! :D
    > To ja mam pod domem:
    > Hotspot
    > Miasto:
    > Warszawa
    > Adres:
    > ul. Korczyńska 6a
    > Miejsce:
    > Sadyba - Limanowskiego
    >
    > Tylko czy w mieszkaniu będzie działało czy tylko na dworzu?

    No właśnie z tymi hot spotami nie jest tak różowo jak myślisz. W
    mieszkaniu szanse minimalne.
    Kiedyś byłem w GŁ i chciałem sprawdzić jak to działa. Złapałem 3 hot
    spoty: iSpot (oficjalny dystrybutor Apple), Era i MacDonald's. iSpot
    mojej Nokii nie wpuścił, Era pozwala jedynie na odwiedzenie swojej
    strony i *nic* ponadto, jedynie MacDonald's daje pełny dostęp.
    Najlepiej wypróbuj sama. Ale nie licz że hot spotem zastąpisz sztywne
    łącze. Aż tak dobrze nie ma.

    --
    ALEX CloneTrooper
    Morgwyn of Ravenscar: Meine Ehre heisst Treue.