  • 1. Data: 2009-06-03 08:40:06
    Temat: Samsung WB500 - filmy i fotki
    Od: Profan Butan <a...@g...pl>

    Witam !
    Znalazlem jakies probki filmow z wb500 w "HD" :
    http://www.megaupload.com/nl/?d=5TV4WH9M

    i teraz zastanawiam sie czy ta "przeskakiwanie " obrazu wynika z
    jakosci filmu czy oprogramowania /sprzetu ktorego uzywam do
    odtwarzania.

    dodatkowe probki:
    -1280 HQ z Zoom + Audio
    -640 Z Zoom + Audio
    -640 Z Wyciszony Zoom Zoom + Audio
    http://www.megaupload.com/nl/?d=C9M6HGJ7 w hd i 640 .
    Zdecydowanie bardziej strawne przy mniejszej rozdzielczosci.

    dal porownanie filmy z sony t500
    http://www.btco.net/video/MAH00033.MP4
    http://www.btco.net/video/MAH00037.MP4
    http://www.btco.net/video/MAH00039.MP4
    http://www.btco.net/video/MAH00044.MP4

    przykladowe fotki z samsunga :
    http://palmkesphotoblog.blogspot.com/
    moglby ktos to ocenic ?

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-06-03 11:01:20
    Temat: Re: Samsung WB500 - filmy i fotki
    Od: Kell a <k...@n...com>

    Profan Butan <a...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    >
    >i teraz zastanawiam sie czy ta "przeskakiwanie " obrazu wynika z
    >jakosci filmu czy oprogramowania /sprzetu ktorego uzywam do

    Sciagnalem ten plik i odpalilem w Media Player Classic.
    Mam bardzo szybka maszyne i nie widze jakis zaciec.

  • 3. Data: 2009-06-03 12:42:03
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@nospam.com>

    Profan Butan wrote:

    > i teraz zastanawiam sie czy ta "przeskakiwanie " obrazu wynika z
    > jakosci filmu czy oprogramowania /sprzetu ktorego uzywam do
    > odtwarzania.

    Zero zaciec na zalaczonych probkach. Napisz jeszcze jakich kodekow i playera
    uzywasz.

    --
    pozdrawiam
    Mikolaj

  • 4. Data: 2009-06-03 12:45:15
    Od: Profan Butan <a...@g...pl>

    On 3 Cze, 13:01, Kell a <k...@n...com> wrote:

    > Sciagnalem ten plik i odpalilem w Media Player Classic.
    > Mam bardzo szybka maszyne i nie widze jakis zaciec.

    Po wyslaniu postu zaczalem sie zastanawiac czy nie chidzi wlasnie o
    szybkosc maszyny. niby dysponuje tu w pracy P IV 3000MHz i 1G ramu
    ale niestety karta grafiki na plycie. Wyglada to tak jakby gubil
    klatki
    W domu na notebooku 1,5 g core dual z karta nie bedzie dzialac pewnie
    lepiej. Natknales mnie jednak swym postem.
    Wczesniej odtwarzalem to w najnowszym quick time'ie i w picasie .
    Teraz sprawdzilem mplayerze i jest calkiem ok.
    Jakie z tego wnioski ?

    P.B.

  • 5. Data: 2009-06-03 12:48:26
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    Uzytkownik "Profan Butan" <a...@g...pl> napisal w wiadomosci
    .googlegroups.com...

> [...]
    > Wczesniej odtwarzalem to w najnowszym quick time'ie i w picasie .
    > Teraz sprawdzilem mplayerze i jest calkiem ok.

    Spróbuj w Windows Media Player. Jak chodzi ci w jednym programie a innym nie
    to nie jest to problem sprzetowy.

  • 6. Data: 2009-06-03 12:51:06
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@nospam.com>

    Profan Butan wrote:

> [...]
    > Wczesniej odtwarzalem to w najnowszym quick time'ie i w picasie .
    > Teraz sprawdzilem mplayerze i jest calkiem ok.

    Wniosek jest taki, ze nie masz pojecia o czym piszesz ;-) Po pierwsze
    sprawdz obciazenie CPU podczas odtwarzania, po drugie zobacz plajery MPC-HC
    oraz VLC, po trzecie sprawdz inne kodeki. Karta grafiki nie ma takiego
    znaczenia jak Ci sie wydaje ;-)

    --
    pozdrawiam
    Mikolaj