  • Data: 2009-06-03 12:45:15
    Temat: Re: Samsung WB500 - filmy i fotki
    Od: Profan Butan <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 3 Cze, 13:01, Kell a <k...@n...com> wrote:

    > Sciagnalem ten plik i odpalilem w Media Player Classic.
    > Mam bardzo szybka maszyne i nie widze jakis zaciec.

    Po wyslaniu postu zaczalem sie zastanawiac czy nie chidzi wlasnie o
    szybkosc maszyny. niby dysponuje tu w pracy P IV 3000MHz i 1G ramu
    ale niestety karta grafiki na plycie. Wyglada to tak jakby gubil
    klatki
    W domu na notebooku 1,5 g core dual z karta nie bedzie dzialac pewnie
    lepiej. Natknales mnie jednak swym postem.
    Wczesniej odtwarzalem to w najnowszym quick time'ie i w picasie .
    Teraz sprawdzilem mplayerze i jest calkiem ok.
    Jakie z tego wnioski ?

    P.B.