  • 1. Data: 2012-01-24 19:09:42
    Temat: Samsung SCH-W999 gdzie jestes
    Od: "Tulipson" <t...@b...o_n_e.t.pl>

    Witajcie

    Ma ktos pomysl, gdzie szukac w/w telefonu ? Troszke drogi zeby kupowac
    wysylkowo z Azji.
    Od dluzszego czasu szukalm telefonu o tych parametrach i musze go miec ;)

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2012-01-24 21:41:36
    Temat: Re: Samsung SCH-W999 gdzie jestes
    Od: "Maciej Muran" <m...@g...com>

    Użytkownik "Tulipson" <t...@b...o_n_e.t.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wysylkowo z Azji.
    > Od dluzszego czasu szukalm telefonu o tych parametrach i musze go miec ;)

    "Samsung SCH-W999 to kolejna klapka z Androidem, która ma bardzo nikłe
    szanse na debiut poza granicami Azji."
    A są na ebayu? Znajdź porządnego sprzedawcę, każ zapakować pocztoodpornie,
    weź przesyłkę Fedexem lub EMS (zapłacisz cło + VAT) i powinno grać. Nie
    każdy Chińczyk z HK to pijak (a każdy pijak to złodziej) i jakaś tam ochrona
    ze strony Paypala też raczej lepsza niż ta świadczona przez Allegro.
    Najważniejsze aby przesyłka była rejestrowana...

    --
    M.

  • 3. Data: 2012-01-24 21:48:21
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Maciej Muran" napisał w wiadomości
> [...]
    >A są na ebayu? Znajdź porządnego sprzedawcę, każ zapakować
    >pocztoodpornie, weź przesyłkę Fedexem lub EMS (zapłacisz cło + VAT) i

    A zadziala to w Polsce ? Czy sie okaze ze inne czestotliwosci/systemy
    ..

    J.

  • 4. Data: 2012-01-24 21:54:31
    Od: "Maciej Muran" <m...@g...com>

    Użytkownik "J.F" <j...@p...onet.pl> napisał
    > A zadziala to w Polsce ? Czy sie okaze ze inne czestotliwosci/systemy

    Taka maszyna to myślę, że jest wszystkoGSMzakresowa. Powinna być!

    --
    M.

  • 5. Data: 2012-01-25 18:12:53
    Od: "Tulipson" <t...@b...o_n_e.t.pl>

    Użytkownik "Maciej Muran" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "J.F" <j...@p...onet.pl> napisał
    >
    > Taka maszyna to myślę, że jest wszystkoGSMzakresowa. Powinna być!
    >
    > --
    > M.

    I oby jeszcze PL menu bylo,
    Bede obserowowal ebay, moze sie uda