  • 1. Data: 2012-01-22 17:50:58
    Temat: Nokia 500
    Od: "...:::fi$her:::..." <m...@g...com>

    cześć!
    Przymierzam się do zakupu w/w aparatu,
    Telefon posiada os symbian anna co raczej nic mi nie mówi, więc>
    Telefon chcę także wykorzystać jako gps, jak to wygląda w praktyce,
    tzn.
    czy jest możliwość wgrania na tel jakąś mapę, która podczas
    korzystania
    nie będzie narażała mnie na dodatkowe koszty,nie łączyłą się z netem a
    korzystała wyłącznei z wbudowanego modułu gps, żeby działała po prostu
    jak typowe
    urządzenia pna do nawigacji. Ewentualnie proszę o jakieś sugestie,
    nazwa map itp,
    resztę postaram się wygoglowac.

  • 2. Data: 2012-01-22 17:59:08
    Temat: Re: Nokia 500
    Od: Jingiel <x...@x...xx>

    > urządzenia pna do nawigacji. Ewentualnie proszę o jakieś sugestie,
    > nazwa map itp,
    > resztę postaram się wygoglowac.

    Z mapą Polski cieniutko. Z reszta świata już lepiej. Pojawiło sie
    światełko w tunelu w postaci wydania bety Automapy na Symbiana. Na razie
    w fazie testów.

    Jingiel

  • 3. Data: 2012-01-22 18:19:03
    Od: "...:::fi$her:::..." <m...@g...com>

    > Z mapą Polski cieniutko. Z reszta świata już lepiej. Pojawiło sie
    > światełko w tunelu w postaci wydania bety Automapy na Symbiana. Na razie
    > w fazie testów.
    >
    > Jingiel
    a co to są te ovi mapy? już pomijam precyzje, ale chodzi mi głównie by
    działało za free

  • 4. Data: 2012-01-22 18:39:51
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2012-01-22 19:19, ...:::fi$her:::... wrote:

    > a co to są te ovi mapy? już pomijam precyzje, ale chodzi mi głównie by
    > działało za free

    Dziala za free, jest calkowicie offline, dosc dokladne. Ogolnie polecam.
    Bardziej przejmowalbym sie pojemnosciowym ekranem 3.2". Wg mnie to
    stanowczo zbyt malo do wygodnego pisania. Sugerowalbym Ci przetestowac
    przed zakupem.

  • 5. Data: 2012-01-22 21:35:24
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 22 Jan 2012 10:19:03 -0800 (PST), ...:::fi$her:::... napisał(a):

    > a co to są te ovi mapy?

    Juz nie Ovi, a Nokia mapy.

    >już pomijam precyzje, ale chodzi mi głównie by działało za free

    Dzialaja za free, precyzja nawet przyzwoita, ale do programu mozna miec
    zastrzezenia.

    J.