  • 1. Data: 2012-01-23 22:17:24
    Temat: Jaki dual-sim z wybieraniem głosowym?
    Od: Chris94 <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Witam all!

    Potrzebuje kupić telefon dual-sim, z BT (do współpracy z samochodowym
    zestawem głośnomówiącym) oraz koniecznie z głosowym wybieraniem numerów
    z książki telefonicznej.
    Czy na polskim rynku jest taki telefon do kupienia?
    Z niecierpliwością oczekiwałem pojawienia się w Polsce telefonu NOKIA
    C2-03, ale według dostępnych w internecie danych, ten telefon nie ma
    głosowego wybierania numerów!
    Czy faktycznie tak jest?
    Jest to dosyć zaskakujące, bo obecnie głosowe wybieranie numerów jest
    funkcją na ogół dostępną już nawet w tanich telefonach, mam je nawet w
    kilkunastoletniej Nokii 6310i!
    A przy okazji:
    Czy ktoś wie, jaka jest różnica pomiędzy telefonami NOKIA C2-03, a
    C2-06?
    Na telepolis.pl jest porównywarka telefonów i według niej, pomiędzy tymi
    telefonami nie ma ŻADNEJ różnicy!

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 2. Data: 2012-01-23 22:24:09
    Temat: Re: Jaki dual-sim z wybieraniem głosowym?
    Od: ALEX <c...@g...pl>

    W dniu Pn 23 01 2012 23:17, Chris94 pisze:

> [...]
    > Jest to dosyć zaskakujące, bo obecnie głosowe wybieranie numerów jest
    > funkcją na ogół dostępną już nawet w tanich telefonach, mam je nawet w

    Tylko że 6310i to był telefon z bardzo wysokiej półki. Więc porównanie
    chybione.

    --
    ALEX generał lejtnant Pod Cusimą flota japońska nie tylko zatopiła flotę
    rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy :-D

  • 3. Data: 2012-01-24 09:04:57
    Od: "kamtzu" <...@...pl>

    Użytkownik "Chris94" <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> napisał w wiadomości
    > Czy ktoś wie, jaka jest różnica pomiędzy telefonami NOKIA C2-03, a
    > C2-06?

    drugi link z gugla:
    http://dailymobile.pl/2011/06/22/nokia-c2-03-oraz-no
    kia-c2-06-dwa-nowe-modele-dual-sim/

    "Jedyna róż­nica w tele­fo­nach Nokia C2-03 i Nokia C2-06 to ich
    kolo­ry­styka. C2-03 dostępna jest w dwóch kolo­rach: chro­mowy czarny i
    biały ze zło­tymi wstaw­kami, nato­miast C2-06 dostępna jest w kolo­rze
    grafitowym."

    Ogólnie na rynku dual simów jest słabo, sam czekam na cos ciekawego (moze
    http://www.internetzona.pl/2011/12/23/samsung-galaxy
    -y-duos-i-galaxy-y-pro-duos-ze-wsparciem-dual-sim/ )
    .

  • 4. Data: 2012-01-24 20:16:20
    Od: Chris94 <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Tue, 24 Jan 2012 10:04:57 +0100, kamtzu napisał(a):

    > Ogólnie na rynku dual simów jest słabo, sam czekam na cos ciekawego (moze
    > http://www.internetzona.pl/2011/12/23/samsung-galaxy
    -y-duos-i-galaxy-y-pro-duos-ze-wsparciem-dual-sim/ )
    > .

    Obawiam się że on też nie będzie miał głosowego wybierania numerów.
    Gdzieś wyczytałem (nie wiem czy to prawda), że podobno żaden telefon na
    Androidzie nie ma wybierania głosowego.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 5. Data: 2012-01-24 21:27:46
    Od: "ALex /M.I.D. Dept/ (Jarosław Ignatowski)" <a...@g...torun.pl>

    W dniu 2012-01-24 21:16, Chris94 pisze:
    /.../
    > Obawiam się że on też nie będzie miał głosowego wybierania numerów.
    > Gdzieś wyczytałem (nie wiem czy to prawda), że podobno żaden telefon na
    > Androidzie nie ma wybierania głosowego.

    To jest trzeci rodzaj prawdy.

    ALex

  • 6. Data: 2012-01-24 21:45:27
    Od: "Maciej Muran" <m...@g...com>

    Użytkownik "Chris94" <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> napisał
    > Czy faktycznie tak jest?

    Sprawdź nową linię Nokia Asha (200).
    --
    M.

  • 7. Data: 2012-01-24 22:38:49
    Od: "Disappointed E52 owner" <d...@e...com>

    Użytkownik "Maciej Muran" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Chris94" <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> napisał
    >
    > Sprawdź nową linię Nokia Asha (200).

    Ktoś już testował tę Asię?

  • 8. Data: 2012-01-25 23:19:41
    Od: Chris94 <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Tue, 24 Jan 2012 22:45:27 +0100, Maciej Muran napisał(a):

    > Sprawdź nową linię Nokia Asha (200).

    Nigdzie nie znalazłem informacji, by miała wybieranie głosowe.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 9. Data: 2012-01-31 18:10:07
    Od: "Marcin P." <m...@p...SPAM.onet.pl>

    W dniu 2012-01-23 23:17, Chris94 pisze:
    > Potrzebuje kupić telefon dual-sim, z BT (do współpracy z samochodowym
    > zestawem głośnomówiącym) oraz koniecznie z głosowym wybieraniem numerów

    Może Gigabyte G1345 ?

    --
    Marcin P.