  • 1. Data: 2009-01-17 20:55:38
    Temat: Samsung Omnia - pojemnosc baterii.
    Od: "Thomas" <a...@b...pl>

    Witam,

    Czy moglby ktos potwierdzic jaka jest pojemnosc standardowej baterii
    Samsunga I900?
    Oczywiscie na ogniwie nie ma na ten temat ani slowka. Bo po co? Nawet
    strona oficjalna nie podaje pojemnosci. Pisza tylko ile czasu wytrzyma. No
    wielu stronach o telefonii GSM wartosci te wahaja sie od 1000 do 1440 mAh.
    Jak to jest faktycznie?

    Thomas

  • 2. Data: 2009-01-18 08:09:54
    Temat: Re: Samsung Omnia - pojemnosc baterii.
    Od: "awiesiek" <n...@c...tnmrgn.cy>

    Użytkownik "Thomas" <a...@b...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > strona oficjalna nie podaje pojemnosci. Pisza tylko ile czasu wytrzyma.
    > No wielu stronach o telefonii GSM wartosci te wahaja sie od 1000 do

    Uszanowanie

    To źródło ( w miarę wiarygodne ) podaje że 1440mAh :
    http://www.gsmarena.com/samsung_i900_omnia-2422.php
    Ile by nie było - to i tak zawsze za mało , ale te czasy , kiedy
    wypasiona komórka pracowała 7 - 10 dni , raczaj nie wrócą :-(

    --
    awiesiek

  • 3. Data: 2009-01-18 10:30:24
    Od: "Thomas" <a...@b...pl>

    Użytkownik "awiesiek" <n...@c...tnmrgn.cy> napisał w wiadomości
> [...]
    > Ile by nie było - to i tak zawsze za mało , ale te czasy , kiedy
    > wypasiona komórka pracowała 7 - 10 dni , raczaj nie wrócą :-(

    Gsmarena znam, jest dla mnie jednym z pierwszoplanowych zrodel na temat
    tel. GSM, na rowni z Phonearena.
    Zatem 1440 mAh. Probowalem jeszcze szukac na stronach Samsunga czegos na
    temat akcesoriow do komorek, a konkretnie szukalem baterii (w kwesti
    nabycia). Niestety nic nie znalazlem (ale moze zle szukalem).
    Technologia idzie naprzod, wszystko miniaturyzujemy, telefony (smartfony)
    maja moce obliczeniowe komputerow sprzed kilku lat. I fajnie. Tylko
    technologia ogniw elektrycznych zostaje mocno w tyle. Co mi po wypasionym
    smartfonie, kiedy odmawia on pracy (z powodu wyladowania baterii) po 1.5-2
    godzinach bardziej intensywnej pracy? :/

    Thomas

  • 4. Data: 2009-01-18 13:01:48
    Od: "Mariusz Wozniak" <mariusz@_invalid_xanth.eu.org>

    > technologia ogniw elektrycznych zostaje mocno w tyle. Co mi po wypasionym
    > smartfonie, kiedy odmawia on pracy (z powodu wyladowania baterii) po 1.5-2
    > godzinach bardziej intensywnej pracy? :/

    Jak wrzucisz do Omnii najnowszy dostepny ROM, czas pracy baterii bardzo mocno
    sie wydluzy, przy srednio intensywnej pracy nawet do 5 dni.

    X.

  • 5. Data: 2009-01-18 13:11:11
    Od: "awiesiek" <n...@c...tnmrgn.cy>

> [...]
    > smartfonie, kiedy odmawia on pracy (z powodu wyladowania baterii) po
    > 1.5-2 godzinach bardziej intensywnej pracy? :/

    Uszanowanie

    U mnie częściowym rozwiązaniem jest zakup rozgałęziacza X 4
    do gniazda zapalniczki , oraz 2 dodatkowych akumulatorów do telefonu :-)
    i korzystanie z tych opcjonalnych źródeł energii kiedy tylko mogę .

    --
    awiesiek

  • 6. Data: 2009-01-18 16:32:50
    Od: "Thomas" <a...@b...pl>

    Użytkownik "Mariusz Wozniak" <mariusz@_invalid_xanth.eu.org> napisał w
    wiadomości news:gkv983$okb$1@inews.gazeta.pl...

    > Użytkownik "Thomas" <a...@b...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Jak wrzucisz do Omnii najnowszy dostepny ROM, czas pracy baterii bardzo
    > mocno sie wydluzy, przy srednio intensywnej pracy nawet do 5 dni.

    No OK. Czy nie spowoduje to wygasniecie gwarancji?
    Czy na stronach Samsunga mozna gdzies pobrac nowe ROMy do Omni - w jezyku
    polskim (chyba ze to nie ma znaczenia)?
    Czy mowimy o wersji DXHG4? Ewentualnie jesli nie, to o jakiej? :)

    Thomas

  • 7. Data: 2009-01-18 18:43:25
    Od: Saiko Kila <f...@p...vqrn.arg.cy>

    Proces Thomas <a...@b...pl> zwrócił błąd:

    > Gsmarena znam, jest dla mnie jednym z pierwszoplanowych zrodel na temat
    > tel. GSM, na rowni z Phonearena.
    > Zatem 1440 mAh.

    Samsung ma kilka baterii oryginalnych do Omni, rozpoznasz je po końcówce
    numeru seryjnego. Np.
    E - 1440 mAh
    A - 1300 mAh

    --
    Saiko Kila
    Unregistered Windows User #7.29581131e8

  • 8. Data: 2009-01-18 20:23:29
    Od: "Thomas" <a...@b...pl>

    Użytkownik "Saiko Kila" <f...@p...vqrn.arg.cy> napisał w wiadomości
    > Proces Thomas <a...@b...pl> zwrócił błąd:

    > Samsung ma kilka baterii oryginalnych do Omni, rozpoznasz je po końcówce
> [...]

    OK. Dzieki. Ale jaka jest najwieksza pojemnosc i jakie ma oznaczenie,
    ewentualnie gdzie w sieci jest to rozpisane (bo ja jakos tego nie moge
    znalezc)? :)

    Thomas

  • 9. Data: 2009-01-18 20:25:00
    Od: "Thomas" <a...@b...pl>

> [...]
    > polskim (chyba ze to nie ma znaczenia)?
    > Czy mowimy o wersji DXHG4? Ewentualnie jesli nie, to o jakiej? :)

    Dobra. Poczytalem o ROMach i mam najaktualniejsza, niebrandowana wersje
    SAHJ3, na ktorej bateria trzyma w miare spoko. Strach pomyslec zatem, ile
    trzymala na tych starszych ROMach :)

    Thomas

  • 10. Data: 2009-01-18 20:42:02
    Od: "Mariusz Wozniak" <mariusz@_invalid_xanth.eu.org>

    > Dobra. Poczytalem o ROMach i mam najaktualniejsza, niebrandowana wersje SAHJ3,
    > na ktorej bateria trzyma w miare spoko. Strach pomyslec zatem, ile trzymala na
    > tych starszych ROMach :)

    Na u mnie, na plusowym ROMie HH6 trzymala max 1.5 dnia. Teraz mam plusowy HL2 i
    trzyma nawet tydzien przy 4-5 parominutowych rozmowach i paru smsach dziennie
    (bez uruchamiania innych aplikacji) :)

    X.