  • 1. Data: 2009-01-17 19:39:19
    Temat: dwie karty w jednym telefonie.
    Od: "grupy" <j...@w...pl>

    Witam,
    bytanie jest banalne: z jakiego modelu telefonu komurkowego można włożyć
    jednocześnie dwie karty sim różnych operatorów i kożystać bez przekładania
    kart ??
    prosze o konkretne odpowiedzi a nie zlośliwości typu koszukaj sobie w
    googlach, itp.
    dziekuje i pozdrawiam.
    Jocer

  • 2. Data: 2009-01-17 20:36:30
    Temat: Re: dwie karty w jednym telefonie.
    Od: "Wojtek" <w...@w...pl>

    Użytkownik "grupy" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > kart ??
    > prosze o konkretne odpowiedzi a nie zlośliwości typu koszukaj sobie w

    Telefon koÓrkowy, o który pytasz to np. Samsung D880.
    KoRZystaj ze słownika ortograficznego pisząc posty na grupę.

    W.

  • 3. Data: 2009-01-17 22:48:48
    Od: Radius <radius@radius>

    Wojtek pisze:
    [...]

    > Telefon koÓrkowy, o który pytasz to np. Samsung D880.
    ^^^^^^^^^^^^^^^^

    Przyganial kociol .... - poza tym kogo interesuje ortografia,
    interpunkcja, stylistyka.

    r_

  • 4. Data: 2009-01-18 10:12:45
    Od: Pol189 <p...@p...fm>

    grupy napisał(a) :
> [...]
    > przekładania kart ??
    > prosze o konkretne odpowiedzi a nie zlośliwości typu koszukaj sobie w

    Miałem w rekach coś takiego -jak to (to nie moja aukcja)

    http://allegro.pl/item525726205_cect_p168_karta_2gb_
    nowy_pl_menu_bez_sim_locka.html

    Można mieć jednoczesnie aktywne dwie karty - po wprowadzeniu numeru
    wybierasz z której karty SIM ma dzwonić. Całkiem miłe ustrojstwo (ale
    duże jak Iphon).

  • 5. Data: 2009-01-18 10:29:08
    Od: "Wojtek" <w...@w...pl>

    > ^^^^^^^^^^^^^^^^
    >
    > Przyganial kociol .... - poza tym kogo interesuje ortografia,
    > interpunkcja, stylistyka.

    Specjalnie napisałem przez duże "ó", żebyś zwrócił uwagę o jaki błąd mi
    chodzi.
    Jak to kogo obchodzi? Ciebie powinna obchodzić. Jesteś Polakiem, to twój
    język !!!

  • 6. Data: 2009-01-18 11:02:12
    Od: "Akarm" <a...@w...pl>

    Wojtek napisał:
    > Specjalnie napisałem przez duże "ó", żebyś zwrócił uwagę o jaki błąd mi
    > chodzi.

    Niektórzy nie mają pojęcia o języku i literówkę uważają za błąd
    ortograficzny, ;)

    > Jak to kogo obchodzi? Ciebie powinna obchodzić. Jesteś Polakiem, to twój
    > język !!!

    Sądzisz, że matoły zdają sobie sprawę z wartości nauki?
    :)
    Do afrykańskiego portu zawinął polski statek. Jeden z murzynów pracujących
    przy cumowaniu postanowił porozmawiać z bosmanem:
    - hał du ju du!
    - Yyy...?
    - du ju spik inglisz?
    - Yyy...?
    - szprechen zi dojcz?
    - Yyy...?
    - parle wu franse?
    - Yyy...?
    Robol machnął ręką i poszedł. Kapitan obserwujący scenkę podszedł do
    bosmana:
    - Powinieneś się języków uczyć.
    - A po co? Ten bambus zna ich tyle i co mu z tego?

    --
    Akarm
    http://www.bykom-stop.avx.pl

  • 7. Data: 2009-01-18 21:41:47
    Od: "ALex /M.I.D. Dept/ (Jarosław Ignatowski)" <a...@g...torun.pl>

    Radius pisze:
    /.../
    > Przyganial kociol .... - poza tym kogo interesuje ortografia,
    > interpunkcja, stylistyka.

    Mnie.

    ALex

  • 8. Data: 2009-01-18 21:43:07
    Od: "ALex /M.I.D. Dept/ (Jarosław Ignatowski)" <a...@g...torun.pl>

    Akarm pisze:
    /.../
    > Do afrykańskiego portu zawinął polski statek. Jeden z murzynów
    > pracujących przy cumowaniu postanowił porozmawiać z bosmanem:
    > - hał du ju du!

    Dierżyj linu!

    ALex

  • 9. Data: 2009-01-19 21:42:32
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Pol189 pisze:

> [...]
    >

    > Można mieć jednoczesnie aktywne dwie karty - po wprowadzeniu numeru
    > wybierasz z której karty SIM ma dzwonić. Całkiem miłe ustrojstwo (ale

    P168 nie obsluguje dwoch kart jednoczesnie i9 i i68+ i owszem

  • 10. Data: 2009-01-21 20:17:33
    Od: Pol189 <p...@p...fm>

    Jan Strybyszewski napisał(a) :

    nowy_pl_menu_bez_sim_locka.html

    > P168 nie obsluguje dwoch kart jednoczesnie i9 i i68+ i owszem

    Jak nie jak tak!
    Organoleptycznie sprawdzone!