  • 1. Data: 2009-01-17 21:01:24
    Temat: czy portal info plusa jest nadal darmowy przez gprs ?
    Od: MarcinM <m...@l...wp.pl>

    Witam

    w zeszłym roku plus miał "promocję", że stronę info plus można było za
    darmoche ogladać przez gprs nawet w simplus.
    Czy to jest jeszcze aktualne i jaki to był adres ?

    Pozdrawiam
    Maki

  • 2. Data: 2009-01-17 22:28:08
    Od: X <r...@o...pl>

    Użytkownik MarcinM napisał:
> [...]
    > darmoche ogladać przez gprs nawet w simplus.
    > Czy to jest jeszcze aktualne i jaki to był adres ?

    Jak najbardziej aktualne. Zrobili promocje darmowy wap.plus.pl do
    odwołania. Nawet TV Biznes mozesz za darmo oglądać w telefonie na tym
    portalu.

  • 3. Data: 2009-02-09 09:53:50
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Jak ją ustawić w siemensiaku ( Przeglądarka, Profile, Parametry, Zabezpieczenia,
    Kontekst)?

    -----

  • 4. Data: 2009-02-09 14:10:41
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Pytam o szczegóły ustawień, bo u mnie się otwiera strona główna, a zakładki
    (podstrony) już nie, są puste :-(

    -----